Gå til innhold

Hun spurte meg om antall partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

OK, jeg vet at fjortiser driver med dette. Husker det godt fra forhold og dater på videregående. Men man har passert 30 og fortsatt spør hvor mange sexpartnere daten har hatt, da begynner man å lure. 

 

Spør du daten om dette?



Anonymous poster hash: e68fd...bc1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil vite alt om min livspartner, uansett hvor gamle vi er. Den seksuelle delen av livet er jo ganske stor. Jeg vil ha ærlighet og åpenhet til hverandre

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blande seg opp i datens ekser? Vil du at han i fremtiden skal legge ut om deg til sin fremtidige partner? Synes det som er mellom to mennesker skal forbli mellom dem. 



Anonymous poster hash: e68fd...bc1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Jeg vil vite alt om min livspartner, uansett hvor gamle vi er. Den seksuelle delen av livet er jo ganske stor. Jeg vil ha ærlighet og åpenhet til hverandre

Helt enig :) Hva er galt med å spørre om det ? Det kommer vel an på settingen og hvordan spørsmålet formuleres. Er det anklagende kan jeg forstå TS, men om man bare spør i en koselig setting der man snakker om sex, kan jeg ikke skjønne hva som er galt i det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det spør jeg ikke om. Har absolutt ingen interesse av å vite hvem og hva som har skjedd før min tid. Det hører fortiden til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig :) Hva er galt med å spørre om det ? Det kommer vel an på settingen og hvordan spørsmålet formuleres. Er det anklagende kan jeg forstå TS, men om man bare spør i en koselig setting der man snakker om sex, kan jeg ikke skjønne hva som er galt i det.

Det er en effektiv måte å ødelegge en ellers hyggelig samtale på. La tidligere partnere forbli i fortiden.

Anonymous poster hash: be02b...8bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

 

Det er en effektiv måte å ødelegge en ellers hyggelig samtale på. La tidligere partnere forbli i fortiden.

Anonymous poster hash: be02b...8bc

 

Har aldri ødelagt noen hyggelig samtale med det. Man kan vel utveksle litt seksuell erfaring med andre uten at partneren skal bli mistenksom? Jeg har alltid vært veldig åpen og kunnet snakket om det meste med mine kjærester.:) Men man er jo alle forskjellige og finner sikkert folk som er mer lik en selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite alt om min livspartner, uansett hvor gamle vi er. Den seksuelle delen av livet er jo ganske stor. Jeg vil ha ærlighet og åpenhet til hverandre

Vil du virkelig det? Blir du sjalu om en du liker svært godt forteller om erobringene og alle sexpartnerne? Det er nemlig de som vil vite ALT som gjerne er de mest sjalu også.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig delt hvem som vil vite eller ikke.

Jeg vil gjerne vite det, og det meste annet om en jeg skal dele så mye med selv.

Hvis partner ikke vil fortelle det er det jo bare å si det er privat, så kan man avgjøre derfra om denne forskjellen i hva man vil vite bare er en bagatell eller om det betyr mye.

Det man IKKE skal gjøre er å lyve om antall partnere... da er det bedre å bare si at det er privat.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor mange samboeren har hatt og han vet ikke hvor mange jeg har hatt. Det er rett og slett privat og uinteressant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvor mange han har hatt og motsatt. Vi gikk litt dypere inn på om det var i forhold eller ikke og generelt om forholdet til eksene.

Begge syntes det er greit å kjenne til, selv om man ikke går i detalj og søker opp personene for å vise bilder og slikt. Hvem det er kan være det samme. ;)

Anonymous poster hash: 10acd...922

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nemlig de som vil vite ALT som gjerne er de mest sjalu også.

Hersketeknikk fordi folk ikke deler din preferanse i hva man vil vite.

Kan jo like gjerne si at det er dem som ikke vil snakke om tidligere partnere, som har mange uattraktive personlige valg å skjule. Kan ikke folk bare få ha preferansene sin i fred. ;)

 

Anonymous poster hash: c613b...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La meg gjette, TS har hatt en veldig aktiv fortid... :fnise:



Anonymous poster hash: 0b757...a8c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har spurt om det. Jeg husker det hvertfall ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette, TS har hatt en veldig aktiv fortid... :fnise:

Anonymous poster hash: 0b757...a8c

Tror nok heller det er snakk om ekstremt få.

Anonymous poster hash: 39cc5...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil du virkelig det? Blir du sjalu om en du liker svært godt forteller om erobringene og alle sexpartnerne? Det er nemlig de som vil vite ALT som gjerne er de mest sjalu også.

Jeg mente det ikke så direkte, at jeg ville visst absolutt ALT. Enkelte detaljer vil jeg jo være foruten, men jeg vil jo vite hvor mange, evt hvem(kan jo veldig godt hende man vet hvem noen av dem er) og for eksempel hva slags seksuelle aktiviteter man har prøvd. For eksempel om man liker det hardcore er det vesentlig å vite enkelte tidligere erfaringer rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at TS snakker om daten, ikke om partner.

En date er bare en mulig partner, og man vil gjerne vite litt om noen før det blir mere seriøst.

Noen har negative tanker rundt å ha hatt mange seksualpartnere, da sier det seg selv at dette vil komme opp da folk ønsker å vite om de passer ihop med noen.

 

Som noen tidligere sa, TS har hatt mange partnere og liker ikke å bli konfrontert med noe mange mener ikke er helt heldig. :fnise:

Endret av Angry Man
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør ikke om det nei. Og han får ikke vite antall om han spør. Sier heller ikke stort om eksene mine, vil ikke utlevere dem på noe vis.



Anonymous poster hash: 668b9...9ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...