AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Går på p-piller og har menstruasjon nå. Første dag blødde jeg normalt men dagen etter (i går) blødde jeg ikke, bare litt brunt. I dag derimot blødde jeg igjen, men det også gav seg utover dagen.. Nå blør jeg ikke. Er dette normalt når man går på p-piller? Har gått på de i ca 2 måneder. Anonymous poster hash: 0869d...4f8
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Anyone? Anonymous poster hash: 0869d...4f8
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Høres helt normalt ut Bortfallsblødninger og mellomblødninger som kan oppstå kan oppføre seg "tullete" de første 6-8 mnd etter oppstart av p-piller Anonymous poster hash: 8cf12...cb5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå