Gå til innhold

Mensen og p-piller..


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går på p-piller og har menstruasjon nå.

Første dag blødde jeg normalt men dagen etter (i går) blødde jeg ikke, bare litt brunt. I dag derimot blødde jeg igjen, men det også gav seg utover dagen.. Nå blør jeg ikke. Er dette normalt når man går på p-piller? Har gått på de i ca 2 måneder.

Anonymous poster hash: 0869d...4f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anyone?

Anonymous poster hash: 0869d...4f8

AnonymBruker
Skrevet

Høres helt normalt ut :) Bortfallsblødninger og mellomblødninger som kan oppstå kan oppføre seg "tullete" de første 6-8 mnd etter oppstart av p-piller



Anonymous poster hash: 8cf12...cb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...