Gå til innhold

VG: - Sukker best på nett

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

VG har kåret Sukker til beste måte å sjekke på nett. Sukker slår knockout på fasjonable konkurrenter som Møteplassen og Tinder. 

Er du enig i VGs mening?

Anonymous poster hash: 3f602...1cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri prøvd Tinder, men Sukker gruser Møteplassen i mine øyne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri prøvd Tinder, men Sukker gruser Møteplassen i mine øyne.

Fordi du kan filtrere bort folk basert på interesser osv?

Skrevet

Nå har jeg tidenes kjedeligste profil på sukker, så for meg funker det dårlig. Men har flere venninner som har funnet kjærester og aktivt dater via sukker - og de digger det.

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg tidenes kjedeligste profil på sukker, så for meg funker det dårlig. Men har flere venninner som har funnet kjærester og aktivt dater via sukker - og de digger det.

Du trenger ikke spennende profil for å lykkes der som kvinne. Et fint bilde holder. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

På sukker, kan man foreksempel skrive at man ikke er ute etter noe veldig seriøst? 

Anonymous poster hash: f224e...5ee
Skrevet

Fordi du kan filtrere bort folk basert på interesser osv?

For det første finner jeg maange flere fra mitt område der. Ellers synes jeg bare utformingen funker mye bedre. Lettere å se oversikter over ditt og datt etc. Også liker jeg profil-oppsettet og det match-treet godt.

AnonymBruker
Skrevet

For det første finner jeg maange flere fra mitt område der. Ellers synes jeg bare utformingen funker mye bedre. Lettere å se oversikter over ditt og datt etc. Også liker jeg profil-oppsettet og det match-treet godt.

jeg har sett deg der, turde ikke sende melding :)

Anonymous poster hash: 6c49d...ee3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også faktisk, hehe. :) Har deaktivert meg nå da. :/

Anonymous poster hash: 3040e...562

Skrevet

Aldri fått en eneste melding på Sukker, og har vært registrert der i fem år eller noe sånt. På Tinder og OkCupid kommer de forholdsvis jevnlig.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

På sukker, kan man foreksempel skrive at man ikke er ute etter noe veldig seriøst? 

Anonymous poster hash: f224e...5ee

Ja, du kan skrive hva som helst. 

AnonymBruker
Skrevet

Fordi du tenkte at du ikke har sjans?  :fnise:

Jeg har også sett han, tror det var på forumet. Men er ikke helt sikker. Så at vi ikke var "perfect match" selv om han var sykt kjekk da  :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så han jeg også, han sendte meg faktisk melding, men jeg blokkerte han :(

Anonymous poster hash: d1cef...781

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det match-treet er i utgangspunktet en bra ide`,men jeg synes det er vanskelig å tolke i praksis.Halvvisne vs. ikke visne blader,og størrelsen på dem går litt i surr for meg  :fnise:

Endret av Sandie
Skrevet

Du må da tørre litt! Trenger ikke sende melding - du kan bare markere meg med et sånn hjerte (en annen ting jeg liker for øvrig), så ser jeg jo at du er nysgjerrig og sender eventuelt melding selv :)

Aldri fått en eneste melding på Sukker, og har vært registrert der i fem år eller noe sånt. På Tinder og OkCupid kommer de forholdsvis jevnlig.

Det er jo gjerne sånn at det er mannfolka som er pådriverne der som andre steder. Jeg kan også telle forholdsvis kjapt hvor mange damer som har initiert en samtale med meg der. Som oftest er det svar på meldinger fra meg.

Så han jeg også, han sendte meg faktisk melding, men jeg blokkerte han :(

What?! Jeg har da aldri gjort noe der inne som skulle rettferdiggjøre den slags reaksjon :(

Det match-treet er i utgangspunktet en bra ide`,men jeg synes det er vanskelig å tolke i praksis.Halvvisne vs. ikke visne blader,og størrelsen på dem går litt i surr for meg  :fnise:

Det er visse blader jeg bryr meg mer om enn andre, og som jeg synes forteller mye om personligheten. Som hvorvidt hun er kosete, materialistisk, forhold til uteliv, barn, økonomi, etc.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo gjerne sånn at det er mannfolka som er pådriverne der som andre steder. Jeg kan også telle forholdsvis kjapt hvor mange damer som har initiert en samtale med meg der. Som oftest er det svar på meldinger fra meg.

Det er jo hele poenget mitt. På andre steder trenger ikke mannfolka være pådrivere i samme grad. Jeg er ingen pådriver, og da blir Sukker ganske ubrukelig. Jeg tipper det er betalingsmuren som får kvinner til å vegre seg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke funnet deg, Nevian, men syns du ser veldig kjekk ut. :rodmer:  Er redd du er litt for gammel/jeg er litt for ung da. 

Som jente har jeg hatt lite suksess med Sukker. Jeg har sendt litt meldinger til ganske kjekke fyrer i Oslo, så regner med at de får mange meldinger. De har stort sett ikke svart. Ellers har jeg fått meldinger av menn som et nesten dobbelt så gamle som meg. Nå er jeg ikke Superbruker da, så det begrenser nok ting en del.

Anonymous poster hash: aa6e4...892
  • Liker 2
Skrevet

Du trenger ikke spennende profil for å lykkes der som kvinne. Et fint bilde holder. 

haha ouch isåfall..... :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

VG har kåret Sukker til beste måte å sjekke på nett. Sukker slår knockout på fasjonable konkurrenter som Møteplassen og Tinder. 

Er du enig i VGs mening?

Hvorfor konkluderte de med at Sukker var best egentlig?

Hvorfor ble Møteplassen sett på som dårligere?

Anonymous poster hash: 604c7...2c5

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du har ikke gjort noe galt, ser jeg burde ha lagt til hvorfor. Det er tusenvis av mennesker der inne, er jeg inne på en profil hvor jeg ser det ikke er noe bra match for meg så blokkerer jeg. Kun for å holde siden mye mere ryddig. Så slipper jeg å huske hvem som er hvem, bla forbi alle som ikke matcher for å finne de som gjør det. Jeg får 5-10 nye meldinger hver eneste gang jeg logger på, derfor har det dessverre blitt sånn at jeg må bruke blokkering for å luke ut dårlig matcher og konsentrere meg med de jeg er interessert i. Huff, vet det høres slemt ut.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...