Gå til innhold

Hvilket kjøkken har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg grått eller hvit.

Hvis jeg velger grå står jeg helt fast, men det er det som jeg faller litt på i og med at jeg liker veldig godt kvitt og vil prøve noe annet. Har falt veldig for de gråe IKEA kjøkkenet :-)

Grått kjøkken:

Grå innredning med skap og skuffer, mørk benkeplate(?), hva fliser? Liker godt fliser og ønsker å ha de også. På veggen ville jeg hatt hvit tapet med mønster.

Hvitt kjøkken:

Hvit innredning med skap og skuffer, mørk benkeplate(?), og lysegrå fliser(?), på veggen kunne jeg her og hatt hvit tapet med mønster , eller(?)

Fortell meg hvordan ditt kjøkken (fargekoder som skrevet over), er og kom gjerne med tips etter mine ønsker!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hvitt Bodbyn kjøkken fra Ikea. Har kjøkkenbenk i eik(laminat), beige fliser(10x10 cm).

Fargen på veggene er vanilje, men den er jeg ikke helt fornøyd med, syns den er for gul.

Har to stavs matt eikelaminat på gulvet.

Hvis du bildegoogler Bodbyn(for det er vel det du tenker på som er grått?), så får du opp mange forslag på kjøkken.

Anonymous poster hash: 8b725...ec0
Skrevet

U-form på innredningen.

Hvit, ikke høyglans.

Glatte fronter.

Hvit benkeplate.

Glass over benk.

Hvite vegger.

Overskap over vask, kun 2 hyller på andre siden.

(kom fra furukjøkken, så var klar for lyst kjøkken)

Skrevet

Har hvite Bodbyn skapdører, sort mineralmønstret benkeplate (Säljan), smårutet fliser av diverse jord og stein farger, himmelblå vegger og grått laminatgulv.

Gjest økonomifrue
Skrevet

Nå har vi hvitt U-formet kjøkken fra IKEA med stålhåndtak, svart spettete benkeplater og grå avlange veggfliser med litt struktur.

Der vi bygger skal vi ha cremhvitt norema kjøkken i L med stor øy. Benkeplate i en fargekode jeg ikke husker, men ligner veldig valnøtt.

Veggflisene blir 10*10 cm store fliser i en hvit-svakt rosa/grå tone. Håndtak vil være rustikk stål knotter.

Skrevet

Et eget designet svanekjøkken. Vi har 3 meter takhøyde, som vi ville utnytte. Det er nemlig ikke så stort i areal dette kjøkkenet:) Heltre eik benkeplate og faktisk våtromspanel over kjøkkenbenken. ( Den kan bare rives ned og byttes enkelt når vi føler for det) Integrerte hvitevarer og en ventilatorhette som heises opp og ned ettersom den blir brukt. 

Vi betalte ca 150 000 kr for det. 

Meget fornøyd med servicen til Svane!:) Det er forresten hvit matt overflate, og helt plain. eneste som er spesielt, er at overskapene er 1.20 høye.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har et veldig stort kjøkken med innredning i u-form med en halvøy. Vi har fronter i Kroktorp fra Ikea, benkeplate Mystic pine fra Bauhaus, mosaikkfliser i lilla, grått, hvitt og beige fra Modena og fargen Jade på veggene. Skikkelig koselig kjøkken! :) 

Anonymous poster hash: 597a3...505
Skrevet

Takk for svarene så langt :-)

Har allerede før jeg skrev her søkt massevis på google. http://bittelillehuset.blogspot.no/2014/01/kjkkenet-snart-ferdig.html, dette kjøkkenet er supert fint :-D men hvilke fliser kan en ha til? Vil ha noen som er lette å vaske ;-) er dine lette å vaske av fiolinisten ?

Ja, mine er ganske lette å vaske. De er nokså grove dog, så mulig det er lettere om de hadde vært glatte istedet, men jeg har ikke noe problem med dem. Kjøpte dem på Right Price Tiles. De hadde mye lignende der. :) 

Skrevet

Har hvitt høyglans Sigdalkjøkken i L-form. Synes høyglans er lettere å vaske. Har mørk grå benkeplate som ser ut som betong. Glassplater over vask og koketopp, med betonglook bak. Stålhåndtak som er like lange som dørene, ingen håndtak på skuffer. Anbefaler kjøleskuffer, genialt!

AnonymBruker
Skrevet

Hvitt JKE-kjøkken med mørk grå benkeplate i kompaktlaminat. Hvite, glatte, matte fliser fra Modena, med hvit fugemasse i mellom. Veggene er malt i lys grå farge som har et nesten lilla skjær i seg.

Anonymous poster hash: b2d86...578
Skrevet

Hvitt veddinge kjøkken fra IKEA. Betongbenkeplate, vegger i kalk fra jotun. Glassmosaikk i mørk grå med grå epoxyfuger. 3,6 m på den ene siden uten overskap. Høyskap på andre siden 1,6 m. Brungrå enstavs laminat på gulvet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvit fra Aubo.

Anonymous poster hash: 3b995...ef1

AnonymBruker
Skrevet

Har modellen areal fra Norema. Høy kvalitet og tidløst med grå benkeplate. Passer ikke med romantisk stil i leiligheten min som er bygget på 50-tallet. Har lysegrå 5*5 fliser til.

Anonymous poster hash: e259f...517

Skrevet

Hvitt (matt) kjøkken fra HTH. Superfornøyd!

Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Grønt blad
Skrevet

Vi har hvitt kjøkken fra Drømmekjøkkenet/Sigdal. Det er U-formet, pluss at vi har barløsning.

Innebygd kjøleskap og vaskemaskin, frontene er hvite og har glasskap på 4 av dørene. Er utrolig fornøyd med kjøkkenet, men ALT vises. :P

Benkeplata er svart, det samme er flisene.

Skrevet

Kjøkken fra Strai. Hvite, glatte fronter med smale bøkelister rundt. Bøk laminat benkeplate. L-formet løsning. Veldig fornøyd. Det eneste jeg er litt irritert over i ettertid var at jeg ikke hadde vett nok til å bestille skap som gikk helt opp til taket. Er ikke så glad i å stå på tå på en stol og vaske oppå overskapene. 

• 3 måneder senere...
Skrevet

Et eget designet svanekjøkken. Vi har 3 meter takhøyde, som vi ville utnytte. Det er nemlig ikke så stort i areal dette kjøkkenet:) Heltre eik benkeplate og faktisk våtromspanel over kjøkkenbenken. ( Den kan bare rives ned og byttes enkelt når vi føler for det) Integrerte hvitevarer og en ventilatorhette som heises opp og ned ettersom den blir brukt.

Vi betalte ca 150 000 kr for det.

Meget fornøyd med servicen til Svane!:) Det er forresten hvit matt overflate, og helt plain. eneste som er spesielt, er at overskapene er 1.20 høye.

Det kjøkkenet ditt hørtes nydelig ut!😍👌🏼

Vi har også akuratt skaffet oss Svane-kjøkken! Såååå fornøyd!

Har vært mye rundt å tittet før vi landet på dette.. Mye pga fantastisk god service på avdelingen i Tønsberg!

Egen arkitekt som hjelper deg med å tegne kjøkkenet "of your dreams"! Har fått det montert nå, uten en eneste ting å pirke på!

Anbefales på det varmeste☺️

Anonymous poster hash: c4e3b...1a4

• Liker 1
Skrevet

Hvitt matt, tidløst modell Time fra Norema, kjempefornøyd med dette

Anonymous poster hash: cd5ed...1c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...