Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har brukt Askeladden navnelapper.

Bruker strykelapper når jeg "tar en sjau" med mye tøy. Bruker rettetang og stryker på vaskelappen.

Enkeltplagg som plutselig må merkes, merkes med klistrelapper eller med tusj.

En vannfast tusj til merking er tekstil er uansett en god investering, da den er fin å bruke til sko, støvler, uteklær, leker og alt annet som plutselig skal merkes, og som kanskje ikke er så greit å ha en klistrelapp på.

Anonymous poster hash: f2fb1...a00
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt Askeladden navnelapper.

Bruker strykelapper når jeg "tar en sjau" med mye tøy. Bruker rettetang og stryker på vaskelappen.

Enkeltplagg som plutselig må merkes, merkes med klistrelapper eller med tusj.

En vannfast tusj til merking er tekstil er uansett en god investering, da den er fin å bruke til sko, støvler, uteklær, leker og alt annet som plutselig skal merkes, og som kanskje ikke er så greit å ha en klistrelapp på.

Anonymous poster hash: f2fb1...a00

Dette er jo bare så enkelt og genialt at jeg nesten blir flau over å ikke ha tenkt på det!

• Liker 1
Skrevet

Genialt med klistrelapper. Strykelapper sitter bra. Men det er et tiltak å få festet de, så da blir de sittende på arket sitt istedetfor mens man merker klærne med sprittusj.

Hvis noen har noen klær de har redd for skal bli stjålet, så er det som regel et felt inni hvor man kan skrive inn navn og telefonnummer. Merkelapper kan uansett fjernes uansett hvor de plasseres.

Gjest ricecrispies
Skrevet

Strykelapper fra Askeladden og tekstiltusj. Den fra polarn o pyret er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...