Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke imot klesstilen hennes jeg, men lite morsomt for hun dama som hun hjalp å kjøpe klær, å lese det der etterpå... For eksempel! Pia Haraldsen driter seg ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt greit at dere diskuterer artikkelen, men ikke la dette utvikle seg til en persondebatt.

Jeg vil igjen minne om Reglene

Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner.

Orakel - moderator

Skrevet

Irriterte meg over skrivestilen minst like mye som innholdet. Overdreven bruk av "jeg, meg og mitt" i tillegg til setninger som begynner med "og, så, om, og det"...

Skrevet

Hvis hun på død og liv må skrive nedsettende om andre jenter, og deres feil og mangler, så kunne hun i det minste har skrevet slike "betraktninger" med en type humor og snert som ikke virker så fordømmende som det det gjør nå. Dette blir bare utrolig nedlatende og pinlig.

Skrevet

Tjihi, hva med å sende linkene til disse trådene om artiklene til henne på mail.

Skrevet
Tjihi' date=' hva med å sende linkene til disse trådene om artiklene til henne på mail.[/quote']

Det er gjort :)

Skrevet

Håper hun leser den da... Og at hun ikke bare avfeier det med "misunnelse"... Hun er sikkert en flott jente, men fremstiller seg selv utrolig dårlig gjennom disse skriveriene. Hun hadde vært mer tjent med å ikke være så nedlatende. Tenk dere om Märtha eller Mette Marit hadde kommet med sånne uttalelser... Og enig, kongelig er hun da virkelig ikke... Da vil jeg ihvertfall påstå at Sven O er minst like kongelig som henne... Jeg kan strekke meg til rik og glamorøs... :roll:

Skrevet
Håper hun leser den da... Og at hun ikke bare avfeier det med "misunnelse"...

Hva ønsker man å oppnå med en slik e-post? (en av sikkert mange hundre hun allerede hadde fått. Dere er kreative her inne) Blir hun en bedre skribent av det?

Tenk dere om Märtha eller Mette Marit hadde kommet med sånne uttalelser

Eller enda verre: statsministeren!

Skrevet

kan fortsatt ikke se hva som er så nedlatende i hva hun har skrevet. Er enig i att hun ikke skriver bra, men ellers syns jeg det var helt ok.

Skrevet

synes hun gjør narr av alle der, hennes godeste Renate Strømsnes.(henens døpenavn)

Gjest Anonymous
Skrevet

Usympatisk av deg. Hva i all verden skal være vitsen med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...