Gå til innhold

Pia Haraldsen -igjen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erd et bare meg eller er Pia Haraldsen utrolig nedsettende om andre? Syns hun virker som hun har så utrolig sånn "jeg er bedre enn dere" holdning...hvorfor i alle dager vil VG ha henne som spaltist???

Bare les artikkelen hennes fra dagens VG....

..kjøper antrekk fra billigkjede..(måtte liksom understreke det)

....danskebåtstemning....

.... jeg har fått en ny opplevelse....(virket ikke positivt ment....)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=243093

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du ikke det er meningen at hun skal skrive litt sånn for å "se ned på" oss vanlige folk... At hun virkelig skal fremstå som glamorøs - og bedre enn "alle" oss andre..

Hadde hun i det minste kunnet skrive med litt snert og humor - kunne det kanskje vært verd å lese ... Jeg leste artikkelen på nettet .. og tror nok det blir siste gang jeg gidder å lese det hun skriver.

Maken til dårlig skolestil skal man lete lenge etter - utrolig at de faktisk betaler henne for å skrive det.

:roll:

Skrevet

*det var en liten flyplass, så vi måtte trå rett ned på asfalten* (eller noe sånt..) :hoho: - stakkars pike.. Sier ikke mere :ler:

Skrevet

:ler:

Morsomt å se at også andre reagerte på skolen stilen hennes! Stakkars, rike pike sier jeg!

Skrevet

"Mia Gundersen-ektemann"... :ler:

Og skrives ikke det "TVNorge", og ikke "TV Norge"?...

Skolestil ja..

Skrevet

Akkurat det tenkte jeg også..skolestil, i niende klasse kanskje!

Skrevet
:ler:

Morsomt å se at også andre reagerte på skolen stilen hennes! Stakkars, rike pike sier jeg!

:Nikke::ler:

Må bare si meg helt enig, leste nettopp artikkelen hennes på vg nett :roll:

Skrevet

Jo, dette var dårlige greier. Kronikken hennes har heller ingen underholdsningsverdi, så jeg kan aldri tenke meg at hun blir å lese så veldig mange uker.

Men sånn litt på siden; er hun ikke stedatteren til nevøen til dronningen? Kvalifiserer det til å bli omtalt som "del av kongefamilien"? Jeg synes hun er fryktelig lite glam, så det var et kjedelig valg av jetset-journalist.

Skrevet

Pia Haraldsen er bare som andre jenter og skriver jenteting...ikkeno annet, og ikkeno mer interessant. Når er det man sist leste noe fra en kvinne som ikke handlet om sladder om andre mennesker?

Waco

Skrevet
I stolen avslører overraskende mange av dem også dårlig kroppsholdning. Da slår det meg hvilken egenskap enkelte modeller har til å se mye flottere ut på bilder enn i virkeligheten.

:o :o

Skrevet
Kronikken hennes har heller ingen underholdsningsverdi, så jeg kan aldri tenke meg at hun blir å lese så veldig mange uker.

Tja...kan jo være at VG beholder henne fordi hun tiltrekker lesere (som gjør narr av henne) fordi hun skriver så dårlig,...

Skrevet

Jeg må le når jeg leser hvordan hun skriver.. :hoho: Det er så patetisk. Rynket nesen flere ganger da jeg leste den missedommer-artikkelen hennes, og mye av det har dere gjengitt eksemplene over her.

Skrevet

Lurer på hvor lenge VG akter å beholde denne spalten, skjønner ikke Pia selv at hun driter seg loddrett ut?

Skrevet

Så lenge hun ikke skjønner det selv, så er det jo veldig greit for VG å fortsette. Det er jo Pia selv dette slår tilbake på, og ikke VG. Tror heller VG tiltrekker seg lesere på dette.

De sitter nok og :hoho::hoho::hoho: på bakrommet....

Skrevet
er hun ikke stedatteren til nevøen til dronningen? Kvalifiserer det til å bli omtalt som "del av kongefamilien"?

Jo... :roll: Skal visst ikke så mye til for å være del av kongefamilien these days, nå er jo til og med teppekongen Makthabi nesten del av kongefamilien jf dagens Dagbladet.

Skrevet

"Det er fortsatt et par timer til første jurymøte, og jeg bruker tiden til å hjelpe ungkarskvinne og meddommer Jannicke. Hun har ennå ikke funnet ut hva hun skal ha på seg i morgendagens finale. Vi drar til et kjøpesenter, og ender til slutt med et enkelt antrekk fra en billigkjede"

"Det er åpenbart at flere av jentene aldri har gått med høye hæler før. "

Hun kan å gjøre seg upopulær! Fy flate, for ei kjerring... :o

Skrevet

Da jeg leste Pias siste "rapport" gikk det opp for meg at hun umulig kan mene det hun skriver!

Helt seriøst: Hun må ha fått noen instruksjoner fra VG om hva hun skal skrive om og hva slags attitude hun skal ha. Jeg synes noen av dagens sleivspark var så klønete at det må da være instruert på et slags vis??? Hun kan da ikke mene det hun skriver?

Jeg synes for øvrig skrivestilen hennes er så - tja, plump. Det er så mange her på KG som skriver mer elegant!

Skrevet

Det er så latterlig at det er ikke verd kommentarer engang. At det går an ? Og det at vår kongefamilie stadig øker i omfang er tabloidpressens fortjeneste.

Jeg hadde aldri hørt om denne Pia Haraldsen før hun var avbildet i rosa kostyme i prinsessedåpen.

Idag har vi forresten også fått gleden av å lese om far til Marius som gifter seg med datteren til en arabisk teppekonge .... det stod også å lese morfaren til norges første arveprinsesse har vært ute med tusjen og denne gangen skrevet autografen på puppene til noen unge jenter ... Hva blir det neste ?

Jeg venter i spenning :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Hva var dere ikke likte da? Skrivestilen? Ok, den kan jeg gå med på ikke er den beste. Men jeg har sett langt dårligere. At hun skriver litt nedsettende? Det må da vel være lov. Jeg tviler ikke på at mange jenter har en dårlig holdning. Altså, at de er litt lut i ryggen. Og at hotellet og pøb/baren på hotellet i Haugesund er harry/danskebåtstemning... Vel, det er jo sant.

Og hvis dama liker å gå i knæsj-rosa kjoler... Jeg synes rosa er grusomt, men hvis hun vil gå i det, så bryr det da ikke meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...