AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Jeg har P-stav og hadde sex nå denne uke for første gang på flere mnd. Satt inn p staven for ca et år siden. Sist jeg hadde mensen var 4 dager med lite blødning i desember. Etter samleie var det små blodflekker på dynen. Gikk på do en time senere, og da "fosset" det blod ut. Tok inn tampong, men det rare var at det kom blod i trusa senere på dagen. Når jeg tok ut tampongen, var den aldri fylt med blod. Brukte tampong og bind i noen dager etter, men når jeg sluttet med tampong sluttet det og å komme blod. Var og vondt og sårt nedentil, samleie skjedde i fylla så jeg var ikke tent så det var kun vondt.. Hva kan være galt? Er bekymret.. Takker for forslag.. Anonymous poster hash: e32c7...366
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 du bør kanskje gå til en gynokolog eller lege og høre hva dette kan være. Anonymous poster hash: 47572...1e0
Enyya Skrevet 20. juni 2015 #3 Skrevet 20. juni 2015 Ikke for å skremme deg, men sånn hadde jeg det en stund. Viste seg at jeg hadde grove celleforandringer.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #4 Skrevet 20. juni 2015 Støtter de to som har skrevet over her: Du burde absolutt få det sjekket av lege, i tilfelle det skyldes celleforandringer i livmorhalsen.Anonymous poster hash: 68036...ea1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #5 Skrevet 20. juni 2015 Gå gjerne til gynekolog/lege for å sjekke at du ikke har noe galt på gang, men vær også obs på at man kan få småblødninger i tide og utide, inkludert under/etter sex, av hormonene i p-stav. Men sjekk hos lege for sikkerhets skyld. Anonymous poster hash: 96958...e2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå