AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Jeg har brukt p-piller i 2 uker nå Jeg begynte med engang uten å vente på at mensen skule komme. Hadde sex 1 uke siden fra nå han brukte ikke kondom. Men føler meg kvalm lite maklyst og er trøtt og sliten... helt umulig å gjøre ting. også fikk jeg rødt blod på papiret sånn lys rosa 3 dager etter.. Så tenkte Oki da er det mensen.. nå har jeg veldig mørk mens/blod nesten svart.. og skal egentlig ha mensen imorgen følgene pillene så syns det er litt rart at det kom så fort og ganske lite... Hva skal jeg gjøre? Hva tenker dere det kan være? Trenger svar:) Anonymous poster hash: af4cd...86f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Feil bruk av p-piller øker sjansen for graviditet. Sjansen er liten, men du bør ta en graviditetstest siden du muligens hadde eggløsning før du begynte på pillene. Feil bruk av p-piller øker også sjansen for uregelmessige blødninger, noe du tydeligvis har fått. Det er mest sannsynlig ikke noe galt, annet enn at du har klusset med syklusen din, men hvis det vedvarer bør du kontakte legen din. Anonymous poster hash: 354db...084
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Oki, men når burde jeg teste? Er ikke litt for tidlig nå? Anonymous poster hash: d0d6c...72a
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Det er litt tidlig, men du kan prøve med en test i morgen tidlig, på morgenurin, og hvis den er negativ ta en ny test om en ukes tid. Anonymous poster hash: 354db...084
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Okei.. Da burde jeg kjøpe 2 tester Tusen takk for svaret:)Anonymous poster hash: d0d6c...72a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå