AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Jeg har slitt mye med verk i øynene de siste mnd.. Hele døgnet, men verst på morgenen.. Når jeg våkner må jeg "dra" øyelokkene fra hverandre siden de er limt sammen med så mye verk.. Har masse på øyebippene også! Dette begynte da jeg begynte på isotretinoin. Er det noen som har opplevd det samme som vet hvordan man kan bli kvitt/redusere det?Anonymous poster hash: 43c50...97d
Minya Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Det kan hende du har fått øyekatarr som tilfeldigvis har kommet samtidig som du begynte på Isotretinoin, uten at det har noen sammenheng med medisinbruken, men utifra det jeg leser på felleskatalogen om bivirkninger, er det feks vanlig med tørre slimhinner, og flere bivirkninger som har med øynene å gjøre. Dra til lege og sjekk først om du har øyekatarr, har du det får du antibiotikadråper og øynene blir bra igjen i løpet av en uke eller to. Har du ikke øyekatarr, kan det hende at du bare trenger komfortøyedråper for å fukte øynene mens du går på Isotretinoin.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Det kan hende du har fått øyekatarr som tilfeldigvis har kommet samtidig som du begynte på Isotretinoin, uten at det har noen sammenheng med medisinbruken, men utifra det jeg leser på felleskatalogen om bivirkninger, er det feks vanlig med tørre slimhinner, og flere bivirkninger som har med øynene å gjøre. Dra til lege og sjekk først om du har øyekatarr, har du det får du antibiotikadråper og øynene blir bra igjen i løpet av en uke eller to. Har du ikke øyekatarr, kan det hende at du bare trenger komfortøyedråper for å fukte øynene mens du går på Isotretinoin. Tusen takk for svar! Ja, det er sant. Slimhinnene mine har tørket ut, det tenkte jeg faktisk ikke på før du nevnte det nå. Skal ta det opp hos legen..:DAnonymous poster hash: 43c50...97d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå