Gå til innhold

Tatovering oppå fingeren


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen av dere som har erfaring med dette? Har nylig tatt en selv, og lurer på hvor lang tid det tok før deres begynte å gro ordentlig? Altså at det begynner å flasse etc. Setter stor pris på svar :)



Anonymous poster hash: 5dbf4...a72
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pleier å ta 4-6 mnd



Anonymous poster hash: 16329...725
AnonymBruker
Skrevet

Oi, tar det virkelig så lang tid altså? Det var veldig lenge  :sjokkert:  Har to nye nå, en på håndleddet og en på fingeren. Den på håndleddet har kommet langt i groprosessen allerede, mens den på fingeren ser ut til å bare stå på stedet hvil. Har holdt den i ro hele veien og bruker den aldri i hverdagen i forsøk på å få det til å gro så pent som mulig. Men, 4 til 6 måneder, virkelig?  :glare:



Anonymous poster hash: 5dbf4...a72
Skrevet

Synes min var ferdig og fin etter bare noen uker, jeg. Jobbet med hendene, så den ble vel litt utsatt selv om jeg forsøkte å være forsiktig. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes min var ferdig og fin etter bare noen uker, jeg. Jobbet med hendene, så den ble vel litt utsatt selv om jeg forsøkte å være forsiktig. 

Det hørtes litt mer overkommelig ut, hah  :fnise:  Hvor lang tid tok det før din begynte å flasse osv? Og hvordan ble resultatet til slutt? 

Anonymous poster hash: 5dbf4...a72

Skrevet

Det hørtes litt mer overkommelig ut, hah  :fnise:  Hvor lang tid tok det før din begynte å flasse osv? Og hvordan ble resultatet til slutt? 

Anonymous poster hash: 5dbf4...a72

Min flasset egentlig aldri, men den er veldig liten, da. Smurt den ofte fordi jeg jobbet med papir og hendene ble ofte uttørket, så tenkte det var bedre å holde den litt fuktig istedet for knusketørr. Brukte også en pustende hanske på den hånda for å beskytte den ekstra. 

 

Nå er det over ett år siden og den er helt strøken. Ser ut som da jeg nettopp hadde tatt den med bittelitt mindre skarpe linjer og litt svakere farge. Den blør dessverre litt på den ene siden, men det så vi med engang jeg tok tatoveringen og det er også noe som kan skje om tatovøren ikke er godt med vant med knuckle tattoos. 

AnonymBruker
Skrevet

Min flasset egentlig aldri, men den er veldig liten, da. Smurt den ofte fordi jeg jobbet med papir og hendene ble ofte uttørket, så tenkte det var bedre å holde den litt fuktig istedet for knusketørr. Brukte også en pustende hanske på den hånda for å beskytte den ekstra. 

 

Nå er det over ett år siden og den er helt strøken. Ser ut som da jeg nettopp hadde tatt den med bittelitt mindre skarpe linjer og litt svakere farge. Den blør dessverre litt på den ene siden, men det så vi med engang jeg tok tatoveringen og det er også noe som kan skje om tatovøren ikke er godt med vant med knuckle tattoos. 

 

Tusen takk for utfyllende svar :)  Min er også ganske liten og har heller ikke begynt å flasse slik den på håndleddet nå gjør, og de ble tatt samme dag. Men da er kanskje ikke flassing eller ei noen indikator på om den gror bra nok, da?

Anonymous poster hash: 5dbf4...a72

Skrevet

 

Tusen takk for utfyllende svar :)  Min er også ganske liten og har heller ikke begynt å flasse slik den på håndleddet nå gjør, og de ble tatt samme dag. Men da er kanskje ikke flassing eller ei noen indikator på om den gror bra nok, da?

Anonymous poster hash: 5dbf4...a72

Nei, jeg tror ikke flassing er nødvendig på de, har hørt om flere som heller ikke flasset. Jeg synes det var litt vanskelig å vite hvordan jeg skulle stelle den med tanke på jobben min, men jeg synes den ble veldig pen til tross for litt røff behandling. Tok min på sommeren forresten, så brukte sånn stick med solfaktor 50 "hele tiden" på den. 

 

Har en stor i nakken/mellom skulderbladene og den flasset. Har også en liten ved bikinilinjen, den flasset også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...