Gå til innhold

Trekant?


jegerenenhjørning

Anbefalte innlegg

Vi er gift, og har vært sammen i maange år, selv om vi fortsatt er definert som et ungt par. Alt er prøvd, alt er kjedelig.

De siste åra har vi fleipa med å prøve trekant, noe jeg vet vi begge vil, med en ekstra jente.

Det må jo prøves, og jeg har faktisk skikkelig lyst, men hvordan i guds navn går man frem? Spørre en tilfeldig, pen jente på gata funker ikke helt. Det må jo være noen vi begge er tiltrukket av.

 

Erfaringer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicket ditt er skikkelig morsomt i denne sammenhengen.

Det å finne ei jente som frivillig vil ligge med et par er nemlig ekstremt vanskelig. Jenter er jo ikke like glade i å knulle rundt som gutter, da det ødelegger ryktet deres i et samfunn hvor det allerede er relativt vanskelig å skaffe en partner.
En PEN jente som tar vare på kroppen sin er enda verre å finne.
I tillegg må hun jo være bifil, noe som snevrer inn mulighetene enda mer.
I tillegg må hun ikke føle seg misbrukt akkurat som hun er en vare som kjøpes, der dere stiller krav og hun ikke kan gå all the way, da kan hun jo heller bare få seg mer "likeverdig" sex med en kjekkas på Tinder.

Derfor er slike jenter så sjeldne at de kalles "unicorns", enhjørninger, som er et sjeldent dyr. :)



Anonymous poster hash: 35b37...12d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen må hun jo bare være :P Ellers stiller vi egentlig ingen krav. Hun trenger ikke være bifil, altså i stand til å forelske seg i begge kjønn. Jeg er ikke bifil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Jeg har hatt trekant en gang. Med en kompis og venninne (det er helt uaktuelt å ha sex med par) og der var helt greit. Var jo litt alkohol med i bildet, så ble ikke så kleint. Men han ga henne mer oppmerksomhet enn meg. Hun er jo tynnere og har større pupper enn meg. Kanskje derfor, men der var litt kjipt da og han kom i henne. Alt i alt, en helt grei trekant.

Dere kan jo prøve å finne en på en sexside eller noe? En som bor i nærheten, så dere slipper overnatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær forsiktig med å involvere personer du kjenner på dette. det finnes forskjellige forum på nettet hvor man kan søke kontakt. flere av disse lugubre magasinene som selges i kiosker er også kontaktsteder for slikt.

bestem dere tidlig for approach. om dere vil bli kjent med vedkommende med et møte først, eller rett på sak. min erfaring er at rett på sak strengt tatt er like greit, fordi det blir mindre viktig hvem vedkommende er og det blir et bedre spenningsmoment. vær allikevel kritisk til personen du møter, bruk magefølelsen fornuftig. kan jeg også anbefale en liten omformulering? gå for noe dere tennes av, ikke nødvendigvis tiltrekkes av. mulig jeg pirker, men jeg ser personlig en liten forskjell. 

en annen løsning hvis du er i nærheten av oslo, er vip room. i motsetning til populær overtro så er terskelen ikke så høy, rett og slett fordi du faktisk kan gå dit uten å måtte samtykke i å delta i noe. det er lov å se, men ikke røre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicket ditt er skikkelig morsomt i denne sammenhengen.

Det å finne ei jente som frivillig vil ligge med et par er nemlig ekstremt vanskelig. Jenter er jo ikke like glade i å knulle rundt som gutter, da det ødelegger ryktet deres i et samfunn hvor det allerede er relativt vanskelig å skaffe en partner.

En PEN jente som tar vare på kroppen sin er enda verre å finne.

I tillegg må hun jo være bifil, noe som snevrer inn mulighetene enda mer.

I tillegg må hun ikke føle seg misbrukt akkurat som hun er en vare som kjøpes, der dere stiller krav og hun ikke kan gå all the way, da kan hun jo heller bare få seg mer "likeverdig" sex med en kjekkas på Tinder.

Derfor er slike jenter så sjeldne at de kalles "unicorns", enhjørninger, som er et sjeldent dyr. :)

Anonymous poster hash: 35b37...12d

Enhjørning er ikke sjeldne, de er ikke-eksisterende.

Derfor kalles de fabeldyr.

Anonymous poster hash: 209be...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicket ditt er skikkelig morsomt i denne sammenhengen.

Det å finne ei jente som frivillig vil ligge med et par er nemlig ekstremt vanskelig. Jenter er jo ikke like glade i å knulle rundt som gutter, da det ødelegger ryktet deres i et samfunn hvor det allerede er relativt vanskelig å skaffe en partner.

En PEN jente som tar vare på kroppen sin er enda verre å finne.

I tillegg må hun jo være bifil, noe som snevrer inn mulighetene enda mer.

I tillegg må hun ikke føle seg misbrukt akkurat som hun er en vare som kjøpes, der dere stiller krav og hun ikke kan gå all the way, da kan hun jo heller bare få seg mer "likeverdig" sex med en kjekkas på Tinder.

Derfor er slike jenter så sjeldne at de kalles "unicorns", enhjørninger, som er et sjeldent dyr. :)

Anonymous poster hash: 35b37...12d

Akkurat som den skrønerfortellingen din om at de er kike sjeldne som enhjørninger er vel ikke helt sant med dagens ungkvinner... Jeg husker når jeg vokste opp da var det faktisk ikke lett og komme i buksene på damer. De var litt mer prinsippfaste og holdt litt igjen på godsakene. Nå derimot. Jeg er mellom 20-25 årsalderen så vi snakker lun toppen 10 år jeg hvor ting har skjedd. Nå har politiet sett at ungdom tar alt for lett på sex.. De har rykket ut til fester med høy musikk hvor de har funnet barnnede i 13-14 års alderen ha sexorgier. Trekant? Nei vet du hva, ikke for å ødelegge med deg men ungjentene nå til dags (18-20) er så løsslupne nå at om de blir "fulle nok" gjør de det meste.

Anonymous poster hash: c6099...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som den skrønerfortellingen din om at de er kike sjeldne som enhjørninger er vel ikke helt sant med dagens ungkvinner... Jeg husker når jeg vokste opp da var det faktisk ikke lett og komme i buksene på damer. De var litt mer prinsippfaste og holdt litt igjen på godsakene. Nå derimot. Jeg er mellom 20-25 årsalderen så vi snakker lun toppen 10 år jeg hvor ting har skjedd. Nå har politiet sett at ungdom tar alt for lett på sex.. De har rykket ut til fester med høy musikk hvor de har funnet barnnede i 13-14 års alderen ha sexorgier. Trekant? Nei vet du hva, ikke for å ødelegge med deg men ungjentene nå til dags (18-20) er så løsslupne nå at om de blir "fulle nok" gjør de det meste.

Anonymous poster hash: c6099...487

Det er ikke jeg som har funnet på dette uttrykket, du finner det overalt der man diskuterer slik på en mer seriøs måte.

Vet ikke hvilken aldersgruppe du er i, men jenter i våre dager tar høyere utdannelse i større grad og er mer seriøse enn i din tid tror jeg. Dette inntrykket du har av unge jenter er nok basert på ønsketenkning.

Det å ha trekant på fest med 2 single gutter eller en singel venninne og en singel gutt, er noe annet enn sex med par.

Vanskelig for paret å lage den samme stemningen uten at det blir kleint og føles som bortkastet tid, pluss at det er litt kleint om det kommer ut som rykte. At man liksom er ei som kan leies inn gratis for å ha avtalt sex med par.

På fest er det mer naturlig og blir nok hakket mer respektert om noen får vite om det.

Anonymous poster hash: 35b37...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ett Par som har hatt mange trekanter med jenter.har i mange år hatt kontaktannonser ute på diverse sider. Det fører til mange timer ved pc'en med henvendelser til potensielle kvinner. I mange tilfeller får man respons som ofte ender opp i endeløs utveksling. Ofte blir man lurt av falske profiler (menn) på jakt etter bilder og juicy stuff. Etter vår erfaring en lite givende måte å søke det lille ekstra.

Våre trekanter kommer av å treffe jenter i vårt sosiale liv. Tørr å flørte. Tørr å stå for det. Stå sterkt som par og vis at dere er glad i hverandre og dermed trygge i forholdet. Ha det gøy og spill på flørt istedenfor slibrigheter og sexrelaterte hendvendelser. Spill på spenning og lek. Se ut jentene etter glimt i øyet og selvtillit. Vær diskre og stol på blikk og kroppsspråk.

Vi har opplevd å få jenter med hjem som etter å ha opplevd trekant har oppdaget ett nytt kick i seg selv og som har kommet for mer. Med andre ord er det mange jenter som ikke vet at de liker det før de får muligheten og kaster seg på. Impulsivt. Så treff folk på gamle måten. Face to face. Vi har fått 2 jenter med hjem med veldig vellykket opplevelse for alle 3 på 4 måneder. Sålangt ingen via nettdating siste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...