AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Var på byen i går og er så sykt fyllesyk idag. Pleier alltid å bli det når jeg drikker og derfor drikker jeg ikke så ofte. Er så kvalm og magen føles så tom. Har prøvd å spy men det kommer ingenting. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt denne kvalmen fortest mulig? :-(Anonymous poster hash: 90ae2...7e4
skruf Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Få noen til å stikke på apotek og kjøpe reisesyketabletter til deg, de fungerer på kvalmen. Enkelte matvarebutikker har også reisesyketabletter. Ellers er det ikke så mye å gjøre enn å få i seg væske og ta livet med ro. Prøv å sove litt (men hvis du er som meg så får du ikke til å sove dagen derpå...). Unngå drikke med masse koffein i som kaffe og energidrikker. Vet ikke hvorfor, men jeg synes iskald melk er godt hvis jeg er fyllesyk. Og få i deg mat, gjerne noe salt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå