AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Hei. Tiden har kommet for å tenke på anskaffelse av hverdagsservise. Per nå har jeg "en bikkje av hver sort" i alle skap. Har noen her erfaring med serviset Teema? Er dere fornøyde med det i så fall? Anonymous poster hash: 9766b...cb7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Vi har hatt Teema i mange år, og det er like fint. Har aldri gått et eneste skall av det og det har ikke fått sånne stygge striper. Kjøpte det fordi jeg har en eldre slektning som har hatt det i 40 år og har det fremdeles. Veldig holdbart, altså Anonymous poster hash: 2d3bd...a92
Rotemor Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Jeg er kjempefornøyd med Teema. De har gått i gulvet uten å knuse og ingen av mine tallerkener har hakk i seg selv etter noen års hard bruk. Jeg liker også å kombinere litt farger. Har hovedsaklig hvitt, men litt av noen andre farger også. Anbefales
Ciara Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Jeg elsker Teema! Fantastisk servise. Ekstremt praktisk, slitesterkt og med mange nyttige fat til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå