Gå til innhold

Føler meg ikke bra..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg ikke helt på topp akkuratt nå. Jeg fryser så jeg skjelver, har vondt i hodet, er svimmel og kvalm.. Hva kan det være? Følte meg helt fin i går liksom :/

Anonymous poster hash: 82338...628

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig slapp også.. Orker så vidt å stå på beina. urg

Skrevet

Jeg føler meg ikke helt på topp akkuratt nå. Jeg fryser så jeg skjelver, har vondt i hodet, er svimmel og kvalm.. Hva kan det være? Følte meg helt fin i går liksom :/Anonymous poster hash: 82338...628

Det kan være så enkelt at du er dehydrert eller er skikkelig sulten? Da blir jeg helt gærn :P Ellers hørres det jo ut som om du har et eller aent i kroppen. Vet du om du har feber?

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være så enkelt at du er dehydrert eller er skikkelig sulten? Da blir jeg helt gærn :P Ellers hørres det jo ut som om du har et eller aent i kroppen. Vet du om du har feber?

Tviler på jeg er dehydrert, for jeg har drukket nok. Er heller ikke sulten. Vet ikke om jeg har feber nei..

AnonymBruker
Skrevet

Du får konsultere en lege. Kg kan ikke stille diagnoser.

Anonymous poster hash: 959ea...666

Skrevet

Jeg føler meg ikke helt på topp akkuratt nå. Jeg fryser så jeg skjelver, har vondt i hodet, er svimmel og kvalm.. Hva kan det være? Følte meg helt fin i går liksom :/Anonymous poster hash: 82338...628

Jeg tror det er noe som går nå. Kjenner flere som er akkurat som du beskriver, inkludert meg selv :fryser:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er noe som går nå. Kjenner flere som er akkurat som du beskriver, inkludert meg selv :fryser:

Oh no:/

Skrevet

begynnende omgangssyke?

AnonymBruker
Skrevet

begynnende omgangssyke?

Huff, det kan godt hende ja..

Skrevet

isåfall pass på å drikke ofte, kjempeviktig. og lufte godt når du kan. Jeg vet ikke hva andre råd som fungerer men ønsker masse god bedring :) Håper det ikke varer lenge dette!

AnonymBruker
Skrevet

isåfall pass på å drikke ofte, kjempeviktig. og lufte godt når du kan. Jeg vet ikke hva andre råd som fungerer men ønsker masse god bedring :) Håper det ikke varer lenge dette!

Ok, takk for hjelpen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå til lege. KG er ikke et legeforum

Anonymous poster hash: 6ae51...bf5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...