Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk vite at jeg hadde kyssesyken i slutten av mars, da jeg allerede hadde sannsynligvis hatt den i 2uker, men tenkte det gikk nok over...

Fikk meg til legen og fant ut at det var kyssesyken, men har vert mye plagd med vond hals på og av frem til nå... Begynte å trene en del i slutten av mai begynnelsen av juni fordi jeg følte meg bedre, men kjenner det begynner å gjøre vondt i halsen igjen nå... så meg i speilet og da hadde jeg hvitt puss inni munnen bak på mandlene, og er fortsatt hoven på hals, med en klump på hver side (som jeg har hatt siden slutten av mars).. Har hatt vondt i hode di siste dagene..

Burde jeg gå til legen eller vil det gi seg selv? kjenner jeg er lei av å være hallveis syk... før kyssesyka var jeg ALDRI syk :/...

HJELP !!! :trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyssesyken er dritt. Imunforsvaret kan være fryktelig dårlig i lang tid etter at du har blitt frisk.

Det er mulig du har fått en halsbetennelse om du har hvitt puss på mandlene. jeg ville ha kontaktet lege, det er tullete å gå halveis dårlig om det er mulig å behandle.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var heller aldri syk før jeg fikk kyssesyken, men etter at jeg hadde det fikk jeg ALT de neste 4-5 årene. Forkjølelse, influensa, lungebetennelse ++ Hadde rett og slett null immunforsvar igjen.

Anonymous poster hash: 45a36...1e5
Skrevet

Takk for svar :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...