Gå til innhold

Sex i moden alder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sex sa du? Gjenta spørsmålet unge pike, jeg hører ikke så godt lenger :tellesauer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke 14 da. Er 27. Og merker at lysten er ikke den samme lenger. Derfor spurte jeg.

Anonymous poster hash: 0b296...a57

 

Det har nok ikke noe med alder å gjøre, men er mer individuelt. Selv om du har fått mindre sexlyst, gjelder ikke det alle 27-åringer. 

Anonymous poster hash: 5d5fd...77f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Herregud, jeg er 41 og jeg har sikkert mer sex enn det du har.

"moden alder" du, du burde hatt juling ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er 30 og oppover- har dere fremdeles sex og hvis ja - hvor ofte?

Anonymous poster hash: 0b296...a57

Har du ikke fått med deg at det er sunt for de eldre(30 åringer) å ha sex for da kan vi være så heldige å leve enda lenger. Lavere blodtrykk for vi også. I og med at mannen har bikket de 30 så sliter han naturligvis med potensen og jeg som også er i de 30 er blitt så tørr, så vi må ty til hjelpemidler for at det skal bli godt. Du kan grue deg til du fyller 30 år for da er alt forbi!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått med deg at det er sunt for de eldre(30 åringer) å ha sex for da kan vi være så heldige å leve enda lenger. Lavere blodtrykk for vi også. I og med at mannen har bikket de 30 så sliter han naturligvis med potensen og jeg som også er i de 30 er blitt så tørr, så vi må ty til hjelpemidler for at det skal bli godt. Du kan grue deg til du fyller 30 år for da er alt forbi!

Ja jeg gruer meg litt og er jo derfor jeg spør. Men bra at dere ikke gir dere og fortsetter!

Anonymous poster hash: 0b296...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhørte en samtale der et eldre (70+) ektepar diskuterte sex. Finnes med andre ord ingen "øvre aldersgrense"  :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg gruer meg litt og er jo derfor jeg spør. Men bra at dere ikke gir dere og fortsetter!

Anonymous poster hash: 0b296...a57

Det jeg skrev der var ironisk. Mannen er IKKE impotens og jeg er ikke knusk tørr der nede. Jeg er faktisk bedre nå enn i mine 20, nettopp fordi jeg har vokst mer psykisk og blitt mer fornøyd med meg selv ellers.

jeg ser på 30 åringer som unge mennesker og ikke "modne" Går du på p-piller kan det være en grunn til lav sexlyst, eller du bare går igjennom en periode. Det gjorde jeg tidlig i 20 årene. Det er ingenting å grue seg til å bli 30 se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skrev der var ironisk. Mannen er IKKE impotens og jeg er ikke knusk tørr der nede. Jeg er faktisk bedre nå enn i mine 20, nettopp fordi jeg har vokst mer psykisk og blitt mer fornøyd med meg selv ellers.

jeg ser på 30 åringer som unge mennesker og ikke "modne" Går du på p-piller kan det være en grunn til lav sexlyst, eller du bare går igjennom en periode. Det gjorde jeg tidlig i 20 årene. Det er ingenting å grue seg til å bli 30 se;)

Ah ok. Trodde først du mente det 😊 og jeg går ikke på p-piller, jeg er gutt.

Anonymous poster hash: 0b296...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ok. Trodde først du mente det 😊 og jeg går ikke på p-piller, jeg er gutt.

Anonymous poster hash: 0b296...a57

Sikkert bare en periode, gutt;) Mannen gikk igjennom lite sexlyst i slutten av 20.årene faktisk. Nå er alt mye bedre og mer deilig sier han. De dagene han jobber mye og er sliten så er han mindre lysten, men det er jeg også. Bare til å holde motet oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Huff nei, det har gått nedenom og hjem gitt.....har tørket helt inn så er tørrere enn Sahara...jeg benytter heller kveldene til strikking foran peisen i gyngestolen min mens jeg myser igjennom brillene og prøver å se kveldsnytt på Nrk, og den stakkars mannen min ligger snorkende i en lenestol med tøflene på halv åtte og avisa over nesen....

 

Alt gikk adundas den dagen jeg ble 30...

 

:ironi:

Samme her ! Etter 30 var det slutt, gitt  :fnise:  :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...