AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Jeg fikk allergiframkallt astma for et par måneder siden. Tok noen uker før jeg fikk det under kontroll, men med både faste inhalasjoner, allergimedisiner og inhalasjoner ved behov ble jeg ganske bra. Siste uka har jeg hatt mer og mer behov for ekstra inhalasjoner og de siste tre dagene har jeg blitt mer og mer tett og surklete selv ved bruk av maksdose av alle medisiner. Er nok ganske mye pollen i lufta (gresspollenallergi er triggeten min), så det er nok grunnen for forverringen. Men skal jeg skylde på pollenet og bare vente på bedre tider eller kontakte legen for å kanskje få mer/andre medisiner? Har så lite erfaring med astma, så jeg er litt usikker. Noen som har erfaring med astma så har lyst å komme med innspill?Anonymous poster hash: 77a3e...cc4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå