Gå til innhold

Åpent forhold!? Sjalue meg? Hva skjer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært småsjalu (ikke sykelig, men normalt kjærestesjalu) og ville tidligere grått meg i hjel om samboer var utro.

 

Men nå er det en mann som jeg har så sinnsykt lyst på. Det gjør vondt i hele kroppen min. Han er totalt forskjellig fra min samboer. 

 

 

Det gjør vondt å tenke på at jeg aldri skal ha sex med en slik mann. 

 

Normalt har jeg og samboer sex 1-3 ganger i uken. Men etter jeg fikk øynene på denne mannen har vi hatt sex to ganger per dag. Jeg er ekstremt kåt og bare jeg tenker på denne mannen så vekkes lysten. Aldri opplevd det slik før. 

 

Jeg er nesten der at jeg vil snakke med samboer om åpent forhold. 

 

Men hva skjer med meg? Jeg blir så forvirret. Blir nesten irritert over at jeg er i et forhold samtidig som jeg elsker samboeren min som bare det. Han er verdens herligste person! Men samtidig gjør det vondt å tenke på at jeg aldri får kjent på denne mannen om jeg kan si det slik. 

 

Han er bred og stor og jeg vil så gjerne oppleve det. Høres sikkert helt sykt ut, men lysten er så sterk. 

 

Samtidig tenker jeg jo at samboer også hadde fått klarsignal til å ha sex med andre og om hvordan jeg ville følt det da. Men akkurat nå er det helt greit. Og den tanken gjør meg litt redd. Er kjærligheten død? Den er jo ikke det, elsker han jo. 

 

Noen erfaringer eller tanker på dette området? Jeg er så forvirra (som sikkert er svært unødvendig å si)..

 



Anonymous poster hash: f3be9...24b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg har alltid vært småsjalu (ikke sykelig, men normalt kjærestesjalu) og ville tidligere grått meg i hjel om samboer var utro.

 

Men nå er det en mann som jeg har så sinnsykt lyst på. Det gjør vondt i hele kroppen min. Han er totalt forskjellig fra min samboer. 

 

 

Det gjør vondt å tenke på at jeg aldri skal ha sex med en slik mann. 

 

Normalt har jeg og samboer sex 1-3 ganger i uken. Men etter jeg fikk øynene på denne mannen har vi hatt sex to ganger per dag. Jeg er ekstremt kåt og bare jeg tenker på denne mannen så vekkes lysten. Aldri opplevd det slik før. 

 

Jeg er nesten der at jeg vil snakke med samboer om åpent forhold. 

 

Men hva skjer med meg? Jeg blir så forvirret. Blir nesten irritert over at jeg er i et forhold samtidig som jeg elsker samboeren min som bare det. Han er verdens herligste person! Men samtidig gjør det vondt å tenke på at jeg aldri får kjent på denne mannen om jeg kan si det slik. 

 

Han er bred og stor og jeg vil så gjerne oppleve det. Høres sikkert helt sykt ut, men lysten er så sterk. 

 

Samtidig tenker jeg jo at samboer også hadde fått klarsignal til å ha sex med andre og om hvordan jeg ville følt det da. Men akkurat nå er det helt greit. Og den tanken gjør meg litt redd. Er kjærligheten død? Den er jo ikke det, elsker han jo. 

 

Noen erfaringer eller tanker på dette området? Jeg er så forvirra (som sikkert er svært unødvendig å si)..

 

Anonymous poster hash: f3be9...24b

 

Du sier det så fint selv: Alle vil ha et åpent forhold når de selv får noe fint ut av det. Problemet oppstår bare når du ikke får ham du vil ha, og kjæresten din svinger seg med den ene snertne snella etter den andre. Og det var din ide, du som ville det. Har du hvilepuls når du ser for deg dette scenariet, så er du klar for et åpent forhold. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det så fint selv: Alle vil ha et åpent forhold når de selv får noe fint ut av det. Problemet oppstår bare når du ikke får ham du vil ha, og kjæresten din svinger seg med den ene snertne snella etter den andre. Og det var din ide, du som ville det. Har du hvilepuls når du ser for deg dette scenariet, så er du klar for et åpent forhold.

"Snertne snella"? Hahaha

Anonymous poster hash: 6a74d...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har alltid vært småsjalu (ikke sykelig, men normalt kjærestesjalu) og ville tidligere grått meg i hjel om samboer var utro.

 

Men nå er det en mann som jeg har så sinnsykt lyst på. Det gjør vondt i hele kroppen min. Han er totalt forskjellig fra min samboer. 

 

 

Det gjør vondt å tenke på at jeg aldri skal ha sex med en slik mann. 

 

Normalt har jeg og samboer sex 1-3 ganger i uken. Men etter jeg fikk øynene på denne mannen har vi hatt sex to ganger per dag. Jeg er ekstremt kåt og bare jeg tenker på denne mannen så vekkes lysten. Aldri opplevd det slik før. 

 

Jeg er nesten der at jeg vil snakke med samboer om åpent forhold. 

 

Men hva skjer med meg? Jeg blir så forvirret. Blir nesten irritert over at jeg er i et forhold samtidig som jeg elsker samboeren min som bare det. Han er verdens herligste person! Men samtidig gjør det vondt å tenke på at jeg aldri får kjent på denne mannen om jeg kan si det slik. 

 

Han er bred og stor og jeg vil så gjerne oppleve det. Høres sikkert helt sykt ut, men lysten er så sterk. 

 

Samtidig tenker jeg jo at samboer også hadde fått klarsignal til å ha sex med andre og om hvordan jeg ville følt det da. Men akkurat nå er det helt greit. Og den tanken gjør meg litt redd. Er kjærligheten død? Den er jo ikke det, elsker han jo. 

 

Noen erfaringer eller tanker på dette området? Jeg er så forvirra (som sikkert er svært unødvendig å si)..

 

Anonymous poster hash: f3be9...24b

 

Ta deg en runk og hold deg unna denne mannen.

Anonymous poster hash: 3b257...ea5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg har alltid vært småsjalu (ikke sykelig, men normalt kjærestesjalu) og ville tidligere grått meg i hjel om samboer var utro.

 

Men nå er det en mann som jeg har så sinnsykt lyst på. Det gjør vondt i hele kroppen min. Han er totalt forskjellig fra min samboer. 

 

 

Det gjør vondt å tenke på at jeg aldri skal ha sex med en slik mann. 

 

Normalt har jeg og samboer sex 1-3 ganger i uken. Men etter jeg fikk øynene på denne mannen har vi hatt sex to ganger per dag. Jeg er ekstremt kåt og bare jeg tenker på denne mannen så vekkes lysten. Aldri opplevd det slik før. 

 

Jeg er nesten der at jeg vil snakke med samboer om åpent forhold. 

 

Men hva skjer med meg? Jeg blir så forvirret. Blir nesten irritert over at jeg er i et forhold samtidig som jeg elsker samboeren min som bare det. Han er verdens herligste person! Men samtidig gjør det vondt å tenke på at jeg aldri får kjent på denne mannen om jeg kan si det slik. 

 

Han er bred og stor og jeg vil så gjerne oppleve det. Høres sikkert helt sykt ut, men lysten er så sterk. 

 

Samtidig tenker jeg jo at samboer også hadde fått klarsignal til å ha sex med andre og om hvordan jeg ville følt det da. Men akkurat nå er det helt greit. Og den tanken gjør meg litt redd. Er kjærligheten død? Den er jo ikke det, elsker han jo. 

 

Noen erfaringer eller tanker på dette området? Jeg er så forvirra (som sikkert er svært unødvendig å si)..

 

Anonymous poster hash: f3be9...24b

 

 

Kanskje det du egentlig ønsker deg er et cuckold-forhold, et forhold der du har frihet til å ha sex med andre, mens kjæresten din er 100 % trofast mot deg? :) Få i pose og sekk. Det finnes menn som godtar slike forhold også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en eneste tanke viet til hvordan samboeren stiller seg til dette? Hvordan ville han følt hvis du foreslo et åpent forhold? Du hørtes egentlig veldig egoistisk ut.

 

Forholdet ditt vil være over hvis du foreslår et åpent forhold fordi du har en spesifikk fyr i tankene og samboeren din ikke vil ha et åpent forhold. Hvis du foreslår et åpen forhold nå vil han garantert bli veldig mistenksom.

 

Det hørtes uansett ikke ut som du vil ha et åpen forhold, så det vil jo ikke fungere i lengden selv hvis det viser seg samboeren din er 100% okei med at du har sex med menn som tenner deg mye mer han.

 

Så det du kan gjøre er:

 

  • kutt eller minimiser all kontakt med denne fyren og oppfør deg modent og ikke kast bort et bra forhold for et ligg.
  • foreslå et åpen forhold, risiker at samboeren din ikke er med på det og se forholdet ditt sakte gå i oppløsning og aldri gå tilbake til slik det var. Evt, er han med på det, du får deg kanskje et ligg, og så vil forholdet gå i oppløsning når han har sex med noen andre noe du tydeligvis ikke vil takle.
  • slå opp med han og begynn å ha sex med denne fyren, så kan du angre i lang tid etterpå. (utroskap er ikke et alternativ for deg håper jeg)


Anonymous poster hash: 50e22...53a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap er absolutt ikke et alternativ. 

 

Selvsagt så tenker jeg på hvordan han ville tatt forslaget.



Anonymous poster hash: f3be9...24b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det du egentlig ønsker deg er et cuckold-forhold, et forhold der du har frihet til å ha sex med andre, mens kjæresten din er 100 % trofast mot deg? :) Få i pose og sekk. Det finnes menn som godtar slike forhold også. ;)

 

Et slikt initiativ bør i så fall komme fra mannen, siden de 99% som ikke er interessert ville tatt noe slikt svært ille opp. Og er det ikke litt klamt å drive å misjonere for sin egen fetisj på denne måten?

 

TS: Jeg er for åpne forhold, men både motivasjonen din og sjalusien sier meg at det kanskje ikke er noen god løsning for deg. 

Anonymous poster hash: bd80d...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

 

Utroskap er absolutt ikke et alternativ. 

 

Selvsagt så tenker jeg på hvordan han ville tatt forslaget.

Anonymous poster hash: f3be9...24b

 

Men tenker du på noe som helst av hva Fjompen sier, da? 

Hvordan stiller du deg til om kjæresten din har seg med andre?

 

Og hva skjer den dagen du går lei av han du har lyst på nå? Skal dere gå fra åpent til eksklusivt forhold igjen? Og hvem bestemmer når forholdet skal være åpent og når det ikke skal være det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Et slikt initiativ bør i så fall komme fra mannen, siden de 99% som ikke er interessert ville tatt noe slikt svært ille opp. Og er det ikke litt klamt å drive å misjonere for sin egen fetisj på denne måten?

 

TS: Jeg er for åpne forhold, men både motivasjonen din og sjalusien sier meg at det kanskje ikke er noen god løsning for deg. 

Anonymous poster hash: bd80d...cbf

 

 

Nei, det er ikke klamt å nevne at det TS ser ut til å ønske nettopp er et halvåpent, ikke et fullt åpent forhold. Det er heller ikke slik at initiativet til et slikt forhold bør komme fra mannen, har han potensial for å tenne på dette kan det tvert imot være ekstra spennende om det er hun som introduserer tanken.

 

Sjansen for at TSs samboer skal tenne på dette er nok ikke så veldig stor, men det finnes jo måter å sondere terrenget på som kan gi henne en pekepinn. Hvis de har et avslappet og godt seksualliv kan hun vise ham noen erotiske noveller der en eller flere har cuckold-tema, se hvordan han reagerer. Hun trenger jo ikke begynne med å fortelle ham at hun er gal etter en bestemt annen mann, det ville nok være det dummeste hun kunne gjøre. Selv en mann med anlegg for å tenne på cuckold-rollen kunne da blitt betenkt. 

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...