Frank5099 Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Er det greit å ydmyke en jente verbalt hvis hun selv liker det?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Er det greit å ydmyke en jente verbalt hvis hun selv liker det? hva i all verden... man skal være høflige og hyggelige med hverandre!Anonymous poster hash: ceb25...a83
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Blir hun kåt av det, så er det "Go"Anonymous poster hash: 4f5fb...fb8
Frank5099 Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2015 hva i all verden... man skal være høflige og hyggelige med hverandre!Anonymous poster hash: ceb25...a83 Hvorfor det?
KatyP Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Hei du! Du har laget utrolig mange tråder innenfor aspekter ved BDSM. Er du uerfaren på området og søker råd? Anbefaler da smil som er en trygg side for bdsm. Sånn ellers er alle spørsmålene om det og det er greit å gjøre. Som her. Dersom jenta tenner på og er med på dette er svaret selvfølgelig ja. Hadde du gjort dette med meg, hadde du kun oppnådd at jeg ble sint. Det er utrolig individuelt hva folk tenner på, og dette gjelder også innenfor bdsm selvfølgelig. Kommunikasjon er stikkordet. 1
Luckiness Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Regner med dette handler om at du/henne/begge tenner på det? Så lenge hun er med på det så går det nok fint. Men dere bør ha en avtale om når det er nok og at hun kan gi beskjed dersom hun ikke er med på leken likevel. Men vær obs på reaksjoner fra andre personer dersom dette gjøres i offentlighet.
Frank5099 Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2015 Hei du! Du har laget utrolig mange tråder innenfor aspekter ved BDSM. Er du uerfaren på området og søker råd? Anbefaler da smil som er en trygg side for bdsm. Sånn ellers er alle spørsmålene om det og det er greit å gjøre. Som her. Dersom jenta tenner på og er med på dette er svaret selvfølgelig ja. Hadde du gjort dette med meg, hadde du kun oppnådd at jeg ble sint. Det er utrolig individuelt hva folk tenner på, og dette gjelder også innenfor bdsm selvfølgelig. Kommunikasjon er stikkordet. Takk for det. Jeg synes det er interessant å høre hva mange jenter skriver. Både erfarne og uerfarne. Jeg ønsker gjerne å bli flinkere og det bidrar både du og andre jenter til ved å komme med tilbakemeldinger. Hvis du ikke vil svare meg eller ikke er interessert, så behøver du jo ikke å engasjere deg?
Frank5099 Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2015 Regner med dette handler om at du/henne/begge tenner på det? Så lenge hun er med på det så går det nok fint. Men dere bør ha en avtale om når det er nok og at hun kan gi beskjed dersom hun ikke er med på leken likevel. Men vær obs på reaksjoner fra andre personer dersom dette gjøres i offentlighet. Det er jo et spørsmål hva den enkelte tåler og ikke tåler. Slik jeg ser det, har jo ydmykelsen en konkret hensikt fordi den frigjør henne fra sin egen vilje.
KatyP Skrevet 16. juni 2015 #9 Skrevet 16. juni 2015 Takk for det. Jeg synes det er interessant å høre hva mange jenter skriver. Både erfarne og uerfarne. Jeg ønsker gjerne å bli flinkere og det bidrar både du og andre jenter til ved å komme med tilbakemeldinger. Hvis du ikke vil svare meg eller ikke er interessert, så behøver du jo ikke å engasjere deg? Den siste setningen forsto jeg ikke? Hvor sa jeg at jeg ikke ville svare? Jeg sa at dersom du hadde verbalt ydmyket meg slik det var snakk om i denne tråden hadde jeg blitt sint. Jeg tenner på bdsm, jeg tenner på bondage og er sub. Du har stlt så mange spm her at jeg lurte på om du var ny innenfor bdsm eller evt hadde sett noe du kunne tenke deg å prøve?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #10 Skrevet 17. juni 2015 Hvis hun har uttrykt at hun liker det og dere har blitt enige om det er det greit. Hvis du går til randoms eller bekjente for å ydmyke dem og slenge med leppa vil jeg tro de synes du er skikkelig dust. Selv om jenta er sub i senga er det ikke sikkert hun praktiserer dette utenfor soverommet. Det er en del mennesker som kan ha en dominant personlighet men er submissive i senga, da blir det ikke så populært hvis du skulle ydmyke henne utenfor den gitte arena. Anonymous poster hash: 1d30c...103
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #11 Skrevet 17. juni 2015 Så lenge hun liker det, så forstår jeg ikke hvorfor det skulle være problematisk i det hele tatt. Anonymous poster hash: b5114...594
Gjest FruKG Skrevet 17. juni 2015 #12 Skrevet 17. juni 2015 Det spørs jo hva det er men ja det kan gjøre meg kåt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå