Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg skal begynne på ny medisin mot MS, men klarer ikke finne noe om mennesker på nett som har brukt denne typen før. Legene sier at det kommer til å gå bra, noe jeg også tror, det hadde bare vært greit å høre andre pasienter sine synspunkt.

Medisinen heter Lemtrada.

Anonymous poster hash: 82390...9b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har MS selv, men tar ikke den medisinen. Det er flere grupper på Facebook for folk med MS, også egne grupper for Lemtrada. Anbefaler å sjekke ut dem!

Anonymous poster hash: b2935...d12
AnonymBruker
Skrevet

Mye brukt i Sverige og Danmark bla. 

Anonymous poster hash: 26a8b...32a
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Er ikke dette noe man burde spørre leger om ?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for linker! Har holdt meg unna MS-sider på facebook i alle år nå, men takk for tipset. :-) Det er jo tydeligvis så bra som de sier.

Selvsagt burde man spørre leger om det, noe jeg har gjort, men legene er ikke andre pasienter, og de færreste av de har vel kjent medisinene på kroppen. Vet av erfaring at de kan unnlate å gå inn på negative sider med de forskjellige medisinene, noe jeg tror er godt ment, men som kan komme som en overraskelse på meg som pasient. Dessuten er det nok mye her man heller burde spurt legene om.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo også lese i Felleskatalogen. Der står det litt om virkning og bivirkning. 

Anonymous poster hash: b2935...d12
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har lest meg gjennom den. Mye nyttig informasjon der, selv om jeg ville ha synspunkter av noen som har brukt den. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Det er en gruppe på Facebook som heter MS-venner.

Det er en lukket gruppe som man kan be om å bli medlem i, og der er det en del som bruker lemtrada. Det er en del syting der, men også en del gode tips, og du kan jo bli medlem og heller slette deg igjen hvis du ikke syns det er noe.

Hilsen annen bruker med MS :)

Anonymous poster hash: 3b1f5...26c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...