AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Hei, sett på noen bruktmobiler i det siste, de ligger jo par tusen under ny pris noen ganger, men har jo også lest at det foregår endel svindler på mobiler. En jeg har tatt kontakt med sier at han kjøpte mobilen på abonnement (er en ganske ny mobil, så kan ikke ha hatt i 12 mnd) men sier at den er ulåst. Er dette mulig eller burde det ringe en bjelle? (mobilen er billigere enn andre på finn, men har også noen riper som kan presse prisen ned) Selger har kvittering. Noen tips? Anonymous poster hash: fe979...352
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Det hadde jeg aldri våget. Finn er en lumsk plass. Kunne ha overtatt en brukt mobil fra et menneske jeg kjente og stolte på, men ellers ikke. Anonymous poster hash: 88325...07d
fresia Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 jeg vurderer selv å selge mobilen min som jeg kun har hatt i en måned. jeg har også kjøpt med abonnement, men den er ikke låst fordet. jeg ville sett litt på hvor gammel mobilen var/hvor mye den er brukt og kvittering er selvfølgelig et must (slik at du får hjelp om det skjer noe med mobilen)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå