AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Hvorfor er alle akutt psykiatri hjelpe greier via telefon? Hva med de som ikke klarer å ringe... Pga psyke. Jeg lider og jeg klarer ikke å ta den telefonen jeg trenger. Anonymous poster hash: c4413...876 1
mandel92 Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Kirkens SOS har chattetjeneste. I noen tilfeller kan de tilby seg å ringe for deg.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Jeg har mye erfaring med akuttpsykiatri, og jeg har aldri trengt å ta en eneste telefon (bortsett fra til legevakt, men der sier man jo bare at man trenger time)? Hvem er det du må ringe til? Anonymous poster hash: afc2e...4a3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Akkurat det har jeg følt på i psykiske kriser også. Jeg har telefonskrekk, men det hadde vært så godt å chatte eller maile med noen. Så fint om det er chattetjeneste nå. Håper du finner hjelp, TS. Anonymous poster hash: 7d46c...ef1
Gjest Gjest_Erica Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Kirkens SOS har som nevnt chattetjeneste på hverdager fra 18.30-22.30. Man kan også sende meldinger til Kirkens SOS og være garentert svar innen 24 timer.Mental Helse på www.sidetmedord.no ar diskusjonsforum og meldingsfunksjon hvor du får svar innen 2 virkedager.Det finnes også diverse diskusjonsforum på mer eller mindre spesifikke diagnoser. Dessverre har disse blitt færre etter at Facebook inntok verden.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Jeg har mye erfaring med akuttpsykiatri, og jeg har aldri trengt å ta en eneste telefon (bortsett fra til legevakt, men der sier man jo bare at man trenger time)? Hvem er det du må ringe til?Anonymous poster hash: afc2e...4a3 Hei. Det er ikke bare bare å ta den telefonen og si jeg må ha en time når jeg har sosial angst og takler ikke å ringe i det hele tatt.. Det svartnet veldig før i dag, ved 3-4 tiden. Jeg rotet nesten i panikk etter tabletter fordi jeg orket ikke mer vondt, hele meg bare skrek etter å avslutte livet. Heldigvis for meg hadde jeg kvittet meg med tablettene tidligere Pga akkurat dette (glemte det). + samboer min fikk dratt meg ut av hva enn det var som skjedde i hodet mitt. Takker for svar. Håper det blir flere tjenester på nett etterhvert. Ts Anonymous poster hash: c4413...876
Gjest Gjest_Erica Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 Hei.Det er ikke bare bare å ta den telefonen og si jeg må ha en time når jeg har sosial angst og takler ikke å ringe i det hele tatt..Det svartnet veldig før i dag, ved 3-4 tiden. Jeg rotet nesten i panikk etter tabletter fordi jeg orket ikke mer vondt, hele meg bare skrek etter å avslutte livet. Heldigvis for meg hadde jeg kvittet meg med tablettene tidligere Pga akkurat dette (glemte det). + samboer min fikk dratt meg ut av hva enn det var som skjedde i hodet mitt. Takker for svar. Håper det blir flere tjenester på nett etterhvert.TsAnonymous poster hash: c4413...876 Hvis du bor i en by, må du ikke nødvendigvis ringe legevakten på forhånd. Der er det bare å møte opp og vente. Om du synes det er vanskelig å sitte blant folk, kan du høre om du kan få sitte på et behandlingsrom. Hvis de har kapasitet, pleier dette å gå fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå