AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 I går la jeg merke til en liten kul midt på nakken ved kragebeinet. Når jeg jeg stryker hånden over kjenner jeg en hevelse. Jeg kan røre litt på den og den er kanskje like stor som en liten drue. Den er er ikke vondt og stråler ikke slik som de andre muskeknutene jeg har ved skulderbladet. Sliter med nakken, men det er på den andre siden. Kan ikke si jeg ble bekymret, men kanskje litt nysgjerrig. Har ikke vær syk i det siste, så rart om det er en hoven lymfe. Skal til legen på torsdag for noe annet, så kanskje jeg spør ham da. Noen erfaringer? Muskelknute, fettkul? Anonymous poster hash: 91730...3cf
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Umulig å si uten en klinisk undersøkelse. Anonymous poster hash: 1e77f...218
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 I går la jeg merke til en liten kul midt på nakken ved kragebeinet. Når jeg jeg stryker hånden over kjenner jeg en hevelse. Jeg kan røre litt på den og den er kanskje like stor som en liten drue. Den er er ikke vondt og stråler ikke slik som de andre muskeknutene jeg har ved skulderbladet. Sliter med nakken, men det er på den andre siden. Kan ikke si jeg ble bekymret, men kanskje litt nysgjerrig. Har ikke vær syk i det siste, så rart om det er en hoven lymfe. Skal til legen på torsdag for noe annet, så kanskje jeg spør ham da. Noen erfaringer? Muskelknute, fettkul?Anonymous poster hash: 91730...3cf Ville absolutt sjekket den ut. Min mor hadde en slik på samme sted og den var det kreft i, heldigvis en mild form i lynfekjertelen der.Anonymous poster hash: 73047...815
Gjest Fotballen Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Høres ut som en fettkul når den er bevegelig. Men jeg er ingen lege så jeg vet ikke. Hør med en lege.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 TS her. Skal spørre legen på torsdag. Har prøvd å massert og trykt på den idag, men den forsvinner ikke. Er kanskje en fettkul, men uansett greit å sjekke siden den plutselig var der. Anonymous poster hash: 91730...3cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå