AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Beklager for dårlig overskrift, hadde ingen anelse om hvordan jeg skulle beskrive kort hva spørsmålet mitt går ut på. Jeg har gått på P-piller siden Oktober i fjor, og får mensen en gang i måneden. Det som er greia er at den siste tiden har jeg fått plutselig mer utflod, hatt mer vondt i hodet og vært tidvis kvalm. Så lurte jeg på om jeg skulle vente til neste uke for å se om jeg får mensen, men er ikke menstruasjon på pilla en "falsk" menstruasjon? Hvis jeg er gravid, kan jeg fremdeles få mensen på p-pille bruk? For hvis jeg får mensen neste uke, er det da et sikkert tegn på at jeg ikke er gravid? Anonymous poster hash: 3503e...054
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Man kan få blødninger selv om man er gravid. Ta en test for sikkerhets skyld. Anonymous poster hash: 2a1ad...a10
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Du har ikke mensen på p-piller, de hindrer eggløsning. Du får bortfallsblødning på pillefri/sukkerpille uken. MEN, du kan bli gravid selv om du går på p-piller. Sæden kan gå opp i eggledere, eller du kan glemme en pille og et egg kan gå delvis ned i egglederen og blir befruktet. Ta en test, det er fullt mulig å bli gravid, og fortsatt ha bortfallsblødninger Anonymous poster hash: 94197...762
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Takk for informasjonen, og svar! Tok en test, og jeg er (heldigvis) ikke gravid. Hilsen TS Anonymous poster hash: 3503e...054
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå