Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker hoteller å spille musikk over tiden som er nevnt? Her er det live musikk fra 18.00-03.00. De spiller til nærmere 04.00 og vi hører og kjenner bassen i senga i 7 etasje. Har vært et kjent band her i 5 dager nå, trodde det skulle gå over når de dro. Men de bare fortsetter med latterlig høy musikk og over tiden. Skal være her 1 uke til og jeg har ikke sovet ut på over 1 uke nå, jeg er drit sliten.

I morgen er jeg nødt til å bytte rom, bruker de å være greie med slikt? Hvis ikke må jeg finne meg et annet hotell. Sovner tidligst 04.00 og må opp klokken 09.00 for å rekke frokosten. kan man klage til selskapet man har kjøpt pakkereisen hos? Det er ikke informert om at musikk spilles til langt på natt som man hører flere etasjer opp.

Anonymous poster hash: 2b5ed...a6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de ikke informerte om dette på forhånd burde du klage, store muligheter for å få bytte hotell da :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de ikke informerte om dette på forhånd burde du klage, store muligheter for å få bytte hotell da :)

Hvordan går man fram med slikt da? Må jeg snakke med reiseselskapet først da? Eller må jeg kontakte de pp hotellet for å se om bytting av rom vil ordne seg? Kommer stadig masse folk hit, så vil tro det er ganske fult her.

Greier rett å slett ikke én natt til her før jeg går på veggen. Klokken er straks 04.00 her og jeg ligger å hører på den forferdelige bassen.. Vurderer å gå ned for å be dem avslutte festen som er på overtid

Anonymous poster hash: 2b5ed...a6a

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med hotellet først, hør om det er noen "støyfrie" rom som du kan få bytte til. Dersom de ikke er særlig behjelpelige kan du ta kontakt med reiseselskapet. Tar du kontakt med reiseselskapet først, vil du antageligvis få beskjed om å ta kontakt med hotellet før de eventuelt kan gjøre noe...

Anonymous poster hash: 0a84d...0d2
Skrevet

Takk for svar :) etter 3 timer (ikke sammenhengende) søvn så er det et rom i øverste etasje som venter i dag. Satser på å få litt søvn resten av ferien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...