AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 For ca en uke siden, oppdaget jeg en liten klump med utflod i trusa da jeg gikk på do. Ingen spesiell årsak, har trenet som før, spiser som før og alt er normalt. Fremdeles to uker til mensen (jeg går på p-piller, så får ikke mensenmurringer før et par dager før selve mensen). Utflodet er hvitt, helt HVITT og det er seigt i mangel på bedre forklaring. Noen som kan vite om det er noe? Andre symptomer jeg IKKE har hatt, er kløe og svie i underlivet (så sopp er det ikke). Ikke PMS. Er det noen som vet hvorfor man plutselig får mer utflod enn vanlig? Har aldri hatt spesielt mye utflod, men nå har det plutselig kommet masse hver dag??? Anonymous poster hash: 84ef9...27e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Jeg vil nevne at jeg har fast partner. Det kan ikke være kjønnssykdommer, da jeg testet meg for ikke så lenge siden og den var negativ. Han har heller ingen kjønnssykdommer. Anonymous poster hash: 84ef9...27e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Vil også legge til at for ca en-to uker siden gikk jeg på antibiotika-kur for UVI. Kan det ha noe med dette å gjøre? Anonymous poster hash: 84ef9...27e
Buddhahode Skrevet 20. juni 2015 #4 Skrevet 20. juni 2015 Vil også legge til at for ca en-to uker siden gikk jeg på antibiotika-kur for UVI. Kan det ha noe med dette å gjøre? Anonymous poster hash: 84ef9...27e Du får sjekke deg for bakteriell vagianose, særlig hvis det lukter litt ekkelt. Mange som får det etter en antibiotikakur.
Gjest Honeyblossom Skrevet 20. juni 2015 #6 Skrevet 20. juni 2015 Eggløsning? Man får ikke eggløsning når man går på p-piller da.
nyher Skrevet 20. juni 2015 #7 Skrevet 20. juni 2015 Legetime? Skjønner ikke hvorfor folk spør om ting bare en lege kan svare på!!! Det kan være mye som gjør det, og det er ingen her inne som kan svare på det. Selv om noen kommer med forslag, så er det fortsatt bare en lege som kan svare på det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå