tørkestativ Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Har den siste uka merket at jeg er unormalt øm i brystene.. har ikke opplevd dette før. Vet at man kan bli det rett før mensen, men jeg går på cerazette p-piller og har ikke mensen..har lest at ømme pupper kan bety at man har hatt eggløsning,stemmer dette?? Jeg skal jo igrunn ikke ha eggløsning pga p-pillene...
Gjest Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Det er et symptom på graviditet også. Ta en test om det er sjanse for at du er det
tørkestativ Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2015 (endret) Det er et symptom på graviditet også. Ta en test om det er sjanse for at du er det ja jeg vet... er i et forhold så sjansen er der jo..er vel heller at jeg ikke helt vil innse at jeg kanskje er gravid :/ Endret 15. juni 2015 av tørkestativ
frk91 Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Kan være på grunn av hormonene i pillene du tar. Jeg har ømme pupper hele tiden på grunn av ppillene mine, og med en gang jeg slutter på de blir de vanlige igjen.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 jeg var aldri øm i brystene før . men plutselig etter jeg ble 24 ble jeg ekstremt øm i 1,5 uker før mensen og helt frem til noen dager uti mensen . kan jo bare være hormonforandringer+ Anonymous poster hash: f76f9...fd4
tørkestativ Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2015 Kan være på grunn av hormonene i pillene du tar. Jeg har ømme pupper hele tiden på grunn av ppillene mine, og med en gang jeg slutter på de blir de vanlige igjen. Jeg har gått på pillene i 3 år. Kan det komme bare sånn plutselig?
frk91 Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 Det er jeg ikke sikker på. Du bør lese pakningsvedlegget på ppillene dine, står sikkert noe om bivirkninger der
tørkestativ Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2015 (endret) Tok en test og jeg er heldigvis ikke gravid men det stod ingenting om ømme bryster i pakningsvedlegget Endret 16. juni 2015 av tørkestativ
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå