AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Jeg fikk akutt sterke og stikkende smerter i leggen, noen som vet hva det kan komme av? Anonymous poster hash: e8fc0...c74
Guri1985 Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Mulig du har røket en sene... For et bedre svar kan du jo alltids ringe til lege på 1881 for kr 300 hvis du skulle være fryktelig bekymret.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Oppdaget nå at leggen min er rimelig rød bak, og ser egentlig ganske hoven ut!!! Kan dette være blodpropp ??? Anonymous poster hash: e8fc0...c74
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Rødt, varmt, hovent og smertefullt er symptomene på blodpropp. Og det blir ofte verre og verre. Om du mistenker blodpropp så ring legevakten. Anonymous poster hash: 49dad...4db
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Ringte du legevakten, TS? Eller er du dø? Anonymous poster hash: cac19...708
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Jeg er faktisk innlagt på sykehuset, får blodfortynnede og slikt..... Anonymous poster hash: e8fc0...c74
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 Godt du oppsøkte hjelp TS! Anonymous poster hash: e2f50...621
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå