Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten tenker å dra på sydenferie i september, hvor er det varmt å fint på den tiden? Eneste kravet er at det er varmt og et fint hotell med basseng/strand og at det ikke ligger i Tyrkia. Noen forslag :) ? Vi skal være en uke og tenker maks 8000 kr per person. Må ikke være charter, så vi er åpent for alt. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du postet det jeg lurer på :) Er i samme båt. Vi vurderer Secilia.

Anonymous poster hash: 20343...8fe

Skrevet

Kypros eller Egypt tenker jeg på i september

Skrevet

Vi var på Kreta på dette hotellet i september for et par år siden.

http://www.ving.no/hellas/kolimbari/avra-imperial-beach-resort-spa?TravelFinderQuery=0%3ad000101010%3ad2015070412670%3a0%3a8%3af0%3a0%3a1_c2_42%3a42%3af0%3a0%3a

dagstemperaturen lå på 36 grader da så det var mer enn varmt nok.

Dette hotellet er veldig bra og man kan bli med på nok av utflukter med ving om man vil.

Det er et rolig sted men et går buss inn til chania by også.

Jeg fulgte med på tilbud og fikk dette hotellet til en veldig bra pris da det i september ikke er så mange turister som i sommermånedene.

Skrevet

Kypros eller Egypt tenker jeg på i september

Tittet litt på Kypros, vi heller mot det! Ser utrolig fint ut der :) Vil ikke til Egypt, eller et muslimsk land, burde kanskje skrevet det!

Skrevet

Vi var på Kreta på dette hotellet i september for et par år siden.

http://www.ving.no/hellas/kolimbari/avra-imperial-beach-resort-spa?TravelFinderQuery=0%3ad000101010%3ad2015070412670%3a0%3a8%3af0%3a0%3a1_c2_42%3a42%3af0%3a0%3a

dagstemperaturen lå på 36 grader da så det var mer enn varmt nok.

Dette hotellet er veldig bra og man kan bli med på nok av utflukter med ving om man vil.

Det er et rolig sted men et går buss inn til chania by også.

Jeg fulgte med på tilbud og fikk dette hotellet til en veldig bra pris da det i september ikke er så mange turister som i sommermånedene.

Det hotellet var helt fantastisk! Har aldri vært på Kreta, så det er muligens aktuelt ja :) Var redd det kanskje begynte å bli kjølig i september jeg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alltid på Rhodos en uke i slutten av september og der er det ihvertfall varmt nok. 

Anonymous poster hash: 0fc47...482
Skrevet

Tittet litt på Kypros, vi heller mot det! Ser utrolig fint ut der :) Vil ikke til Egypt, eller et muslimsk land, burde kanskje skrevet det!

Jeg virkelig elsker Kypros! Litt dyrere enn Kreta f.eks men helt fantastiske strender, fin kultur og du slipper mas :) Perfekt for kjærestetur.

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke til Egypt, eller et muslimsk land, burde kanskje skrevet det!

Kan jeg spørre hvorfor dere ikke vil til muslimske land?

Anonymous poster hash: 78c8b...864

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke TS sin grunn, men muslimske land er helt sykt mas. Feriert en del i både Tunisia og Egypt. Flotte land begge to med masse kultur, men et helvetes mas OVERALT! I Egypt ble jeg til og med maset ned av hotellansatte inne på hotellet ved at de ringte meg halve natten osv. Jeg forstår TS godt.

Anonymous poster hash: 20343...8fe

AnonymBruker
Skrevet

grusomme mennesker.

Anonymous poster hash: 82231...aa6

Skrevet

Ja, det er som en sier, et forferdelig mas. Følte ikke vi fikk slappet av når vi var i Tyrkia, fint land, men ferien ble nesten ødlagt av alt mas og tjas. Ble forfulgt av massøren på hotellet, når vi lå ved bassenget, han kom bort hele tiden, maste på meg, om at jeg måtte ta massasje. Slikt orker jeg bare ikke. Vært i Tyrkia flere ganger, og har ikke hatt noe gode erfaringer, i tillegg eier ikke mannfolka respekt, å prøve seg på meg åpenlyst når jeg sitter med samboer er bare kvalmt. Så slik vil vi helst unngå, derfor vil vi til et land som har mer lik kultur som vi har i Norge. Har forøvrig ingenting i mot muslimer, bare hvordan ting fungerer i disse ferielandene. 

Skrevet

Jeg reiser til Agadir på den tiden. Der er det veldig varmt, men er styrete med å bytte fly osv. Vil anbefale Larnaca i Kypros. Der har jeg vært 2 ganger og vil absolutt reise tilbake dit :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...