AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Jeg har adhd og bruker daglig ritalin. Kan jeg gi blod uten pillefrie uker?Anonymous poster hash: 52907...873
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 les inne på giblod.no Anonymous poster hash: 6383b...c8f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Jeg gir blod på ritalin. Skriver det på skjemaet og de har godkjent det.Anonymous poster hash: 5ef1a...0e4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 syns det er rart å godta blod om personen går på ritalin, for det første er det ingen mild medisin, for det andre så står det på dopinglista så tviler veldig på at det er noe som de vil ha i blodet de får. Dette står inne på spørsmål/svar på giblod.no: • Hei, jeg ta Ritalin pga ADHD, men ønsker å gi blod, går det? - Hei Da kan du ikke gi blod. Anonymous poster hash: bb415...837
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå