frkhegee Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Hei. Skal til syden i uke 26 og skal ha tilbake mensen torsdag 25 juni (tror jeg), noe som passer veldig dårlig.Har vært hos legen og fått Primolut N 5 mg tabletter. Får den enten tilbake mandag 22 juni eller torsdag 25 juni. Mensen har vært regelmessig i mange måneder nå, så har pleid å få den tilbake på en mandag, men nå sist fikk jeg den tilbake på torsdag, altså 3 dager etter jeg egentlig skulle ha den. Så bør jeg begynne å ta tablettene fra fredag 19 juni, om jeg skulle få den tilbake på mandag, ellet bør jeg begynne Mandag 22 juni? Noen som kan hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 fredag Anonymous poster hash: 0c946...28c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Les pakningsvedlegget og følg dette Anonymous poster hash: 25705...8f5
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Hvorfor spurte du ikke legen? Ta en tlf dit Anonymous poster hash: 0f9ec...1bb
Silfen Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Er det ikke så og så mange dager før forventet mens? Du følger det.
frkhegee Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2015 Det er 3 dager før forventet mens, men jeg vet ikke om jeg får den på mandag eller torsdag :/
Silfen Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Det er ikke ukedagene som avgjør når du får mensen om den er regelmessig, men antall dager mellom en mens og den neste.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 (endret) Det er 3 dager før forventet mens, men jeg vet ikke om jeg får den på mandag eller torsdag :/ Kor lenge har du planar om å gå på dei? Det er max 14 dagar. Eg hadde starta fredag. Edit: såg no at du skal vera borte ei veke. Start på fredag. Endret 15. juni 2015 av Stjerner og planeter
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #9 Skrevet 15. juni 2015 Hei. Skal til syden i uke 26 og skal ha tilbake mensen torsdag 25 juni (tror jeg), noe som passer veldig dårlig.Har vært hos legen og fått Primolut N 5 mg tabletter. Får den enten tilbake mandag 22 juni eller torsdag 25 juni. Mensen har vært regelmessig i mange måneder nå, så har pleid å få den tilbake på en mandag, men nå sist fikk jeg den tilbake på torsdag, altså 3 dager etter jeg egentlig skulle ha den. Så bør jeg begynne å ta tablettene fra fredag 19 juni, om jeg skulle få den tilbake på mandag, ellet bør jeg begynne Mandag 22 juni? Noen som kan hjelpe? Du régner antall dager ikke på ukedag som andre skriver her. Hvis du har regelmessig 28 dager mellom så går du ut fra det. Anonymous poster hash: 1fe37...ada
Gjest Honeyblossom Skrevet 15. juni 2015 #10 Skrevet 15. juni 2015 Start fredag for å være sikker. Du bruker den jo ikke lenger enn to uker uansett Jeg har også brukt Primolut N til å utsette mens og til og med gått på den i mer enn to uker uten å ha tatt noe skade av det.
frkhegee Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #11 Skrevet 16. juni 2015 Ja, men mens er ikke helt regelmessig, men dr går bare 28 dager mellom, mn kan komme på ulike dager enten mandag eller torsdag :-) Skal ikke gå på det lenger en 1 ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå