Gå til innhold

Når den andre driter i din orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva gjør dere dersom dere har sex, og kjæresten deres avslutter når han/hun har fått orgasme, og blåser i å tilfredsstille seg?

Er det barnslig å ta igjen, dvs gjøre det samme mot han/henne en annen gang?

Og er det frekt å fortsette på egen hånd, med enten hånda eller en vibrator? (Når den andre enten bare ligger der eller sover ved siden av deg.)

Eller er det best å prøve å ta initiativ til mere sex, og håpe at det er din tur da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kommunikasjon.

Ja! Dere kan vel snakke?

Skrevet

Selvsagt kan du snakke til ham! Eventuelt skrike til ham at han er en egoistisk, sabbete snilepikk.

Funker ikke det, er det uansett ikke frekt å fortsette på egen hånd. :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere må da kunne prate sammen?

Du å vel alltids kunne fortsette på egenhånd, men jeg tenker hvor kåt er man da, om partneren er feridg og uinteressert snur seg over for å sove.. Ville bare vært såra og lei meg jeg. Kunne aldri hatt en sånn (dårlig) partner...

Skrevet

Hvis min partner (gjenntatte ganger etter at jeg hadde gitt uttrykk for at jeg ikke var tilfreds) ikke hadde brydd seg om å hjelpe meg til orgasme hadde nok det vært kroken på døra for han ja!

Skrevet
Dere må da kunne prate sammen?

Du å vel alltids kunne fortsette på egenhånd, men jeg tenker hvor kåt er man da, om partneren er feridg og uinteressert snur seg over for å sove.. Ville bare vært såra og lei meg jeg. Kunne aldri hatt en sånn (dårlig) partner...

Enig. det er ikke særlig snilt.

Skrevet

Jeg får ikke orgasme når jeg har sex så jeg har ingen problemer med å stoppe når han er ferdig.

Skrevet
Selvsagt kan du snakke til ham! Eventuelt skrike til ham at han er en egoistisk, sabbete snilepikk.

:ler: Det ville nok få fart i tilfedstillinga tenker jeg!!
Skrevet
Jeg får ikke orgasme når jeg har sex så jeg har ingen problemer med å stoppe når han er ferdig.
ALDRI? :o FÅR DU ALENE?

Kansje dere har litt dårlig kommunikasjon?

Skrevet
ALDRI? :o FÅR DU ALENE?

Kansje dere har litt dårlig kommunikasjon?

Jøsses da. :-?

Dårlig kommunikasjon er det ikke. Enkelte får bare ikke orgasme. Du har vel hørt om det før?

Skrevet
Hva gjør dere dersom dere har sex, og kjæresten deres avslutter når han/hun har fått orgasme, og blåser i å tilfredsstille seg?

Prate sammen kanskje, men hva slags sex har dere? Er det bare han som peser på mens du ligger der? Er det han som gjør "alt" for sin orgasme og litt for din(og du ingenting for din eller hans)?

Mulig det er lettere å legge til seg egoistiske tendenser i senga, hvis man samtidig føler man gjør alt (selv om det ikke er så mye). Hvis du står på, er aktiv, gir ham oralsex etc, så er han ganske så egoistisk. Hvis ikke, har dere begge et forbedringspotensiale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...