Gå til innhold

epilator til intimbarbering

Fremhevede innlegg

Skrevet

heihei :)

jeg har hår som vokser ut igjen veeldig fort! baberer jeg meg nedentil så kan man tydelig kjenne stubber etter 5-6 timer, og i tilleg sliter jeg med røde prikker. jeg har derfor lenge lurt på å prøve epilator. noen som har prøvd epilator som intimbarbering? (ikke bare bikinilinja, men også kjønnsleppene.) Funker det bra? Gjør det ekstremt vondt? Har du noen (billige) epilatorer å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Vil prøve epilator jeg også, men redd for å få masse inngrodde hår. Prøvde voksstrips hjemme, men det tok så himla lang tid og voksen ville ikke ta alle hårene selv om de var over 1 cm, og fikk masse inngrodde hår etterpå. Syntes utrolig nok ikke det gjorde særlig vondt, så tror jeg hadde taklet epilator, men kjipt å bruke så mye penger hvis det ikke skulle funke... Noen flere erfaringer? 

Skrevet

kondomeriet har en slik etter barberingsgele som heter Unirens.Den funker flott mot ingrodde hår.Smøres på rett etter epilering

AnonymBruker
Skrevet

Har en epilator som jeg bruker på leggene og prøvde den én gang i underlivet. Aldri mer for min del. Med voks tar du alt på en gang, som et plaster, men denne napper jo ut et og et hår. Helt greit på leggene som ikke er så følsomme, men helt hinsides vondt der nede imo.

Anonymous poster hash: 032f3...a83

AnonymBruker
Skrevet

Skulle tro det er samme greia med kvinner som hos oss menn. Kanskje enda værre.

Epilator der nede skal jeg aldri bruke igjen. Bare høvel.

Det var vondt som et helvete. Men jeg bet tenna sammen. Men de inngrodde hårene jeg fikk etterpå var av en annen verden. Da snakker vi ikke bare røde nupper. Men store underhudskviser, som etterlot seg store krater og arr som det tok minst et halvt år å bli helt kvitt. Så nå bruker jeg høvelen annenhver dusj og er fornøyd med det. Raskt og enkelt. Gjør man det ofte og skrubber seg etterpå. Blir det minimalt med røde prikker.

Anonymous poster hash: 717c5...843

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...