AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #41 Del Skrevet 18. juni 2015 Skjeden har ikke én fast lengde, men kan utvide seg. Dersom en jente skjennes "kort" kan det være fordi hun ikke er tent nok, mens når man blir kåt blir den også lengre og mer tøyelig. Jeg har klart å ta inn en hel penis på rundt 20 cm, men har også opplevd og slite med å få inn tampongen skikkelig fordi det ikke var plass. Dette. Vagina størrelsen forandrer seg fra dag til dag og spesielt uke til uke i syklusen. Når man har eggløsning ligger f eks livmorhalsen mye lenger ned og vagina oppleves da som utrolig liten, mens dagene rett før mensen kan vagina kjennes ut som bare et stor hulrom. Den varieres også etter hvor kåt man er, og etter hvilke stillinger man er i, så spørsmålet til TS er helt umulig å svare på. Jeg kunne brukt et linjal å målt inn (som en dildo) liksom, men det ville jo ikke gjort NOEN noe som helst klokere, siden tallet ville blitt et annet igjen i overimorgen. Anonymous poster hash: 66b77...894 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #42 Del Skrevet 18. juni 2015 Tipper jeg er rundt 14-15 cm dyp. Penisen til min samboer er 15 cm og den bunner meg akkurat. Anonymous poster hash: 548bf...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2015 #43 Del Skrevet 18. juni 2015 Enda en som samler opp runkemateriale... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #44 Del Skrevet 18. juni 2015 Er høy,den er kort. Men den vider seg ut. Er litt vondt med doggy noen ganger,men er da verdt det..Anonymous poster hash: b33db...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #45 Del Skrevet 18. juni 2015 Enda en som samler opp runkemateriale... slutt å antyde at alle samler runke materialle. Gå å ta deg en bolle Anonymous poster hash: acb58...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2015 #46 Del Skrevet 18. juni 2015 slutt å antyde at alle samler runke materialle. Gå å ta deg en bolle Anonymous poster hash: acb58...ab3 Og du kan få ta deg en pære (jeg følger opp cøliakien din). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 18. juni 2015 #47 Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg har født ett barn på 53 cm, tells det? Jammen mye rare spørsmål som blir stilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #48 Del Skrevet 18. juni 2015 Dette. Vagina størrelsen forandrer seg fra dag til dag og spesielt uke til uke i syklusen. Når man har eggløsning ligger f eks livmorhalsen mye lenger ned og vagina oppleves da som utrolig liten, mens dagene rett før mensen kan vagina kjennes ut som bare et stor hulrom. Den varieres også etter hvor kåt man er, og etter hvilke stillinger man er i, så spørsmålet til TS er helt umulig å svare på. Jeg kunne brukt et linjal å målt inn (som en dildo) liksom, men det ville jo ikke gjort NOEN noe som helst klokere, siden tallet ville blitt et annet igjen i overimorgen. Anonymous poster hash: 66b77...894 Og dette! llle når man må til side 3 av en tråd for å finne et fornuftig svar på et enkelt spørsmål. Anonymous poster hash: 8fbc5...f5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå