Gå til innhold

Hvor dyp er musa deres damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja hvor dyp er vaginaen deres, og hvor mye får dere inn før det gjør ondt?:)

Har hatt sex med 26 damer, og de det har variert fra ca 12 cm til 20 cm i dybde. De aller fleste fikk inn mellom 13-16 cm.:) Min er 19,5 cm, og er bare ei jente jeg kunne presse kuken hardt helt inni henne uten smerte, de andre ble bunnet før det.

Anonymous poster hash: 5651b...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh, my........



Anonymous poster hash: 96927...a7b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, my........

Anonymous poster hash: 96927...a7b

Er jo så mange tråder om penislengde, så er morsomt å høre om vaginastørrelsen passer til penisstørrelsene. Min erfaring er iallefall at variasjon på vaginaer er sikkert ganske lik penisstørrelser.:)

Anonymous poster hash: 5651b...f89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at dette har med høyde å gjøre?

Anonymous poster hash: 83043...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er en finger dyp.

Anonymous poster hash: d6953...136

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at dette har med høyde å gjøre?

Anonymous poster hash: 83043...888

Ja det kan nok være en sammenheng der, men har ikke vært sånn med alle jeg har vært med.:) Men ofte er det sånn at de som er veldig lange, har en dypere vagina. Har iallefall vært sånn med de jeg har vært med.:)

Anonymous poster hash: 5651b...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er en finger dyp.

Anonymous poster hash: d6953...136

Ja det er en del som er så korte innvendig. Syns du det er et problem når det kommer til sex, at det kan bli smertefullt?:)

Anonymous poster hash: 5651b...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjeden har ikke én fast lengde, men kan utvide seg. Dersom en jente skjennes "kort" kan det være fordi hun ikke er tent nok, mens når man blir kåt blir den også lengre og mer tøyelig. Jeg har klart å ta inn en hel penis på rundt 20 cm, men har også opplevd og slite med å få inn tampongen skikkelig fordi det ikke var plass.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan nok være en sammenheng der, men har ikke vært sånn med alle jeg har vært med.:) Men ofte er det sånn at de som er veldig lange, har en dypere vagina. Har iallefall vært sånn med de jeg har vært med.:)Anonymous poster hash: 5651b...f89

Jeg er høy, men ganske kort vagina. Får inn en normal penis, ikke mer. Tror ikke nødvendigvis høyden på kroppen har noe å si, akkurat som en lav mann kan ha en lang penis og omvendt.

Anonymous poster hash: 5ea35...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvor dyp er vaginaen deres, og hvor mye får dere inn før det gjør ondt? :)

Har hatt sex med 26 damer, og de det har variert fra ca 12 cm til 20 cm i dybde. De aller fleste fikk inn mellom 13-16 cm. :) Min er 19,5 cm, og er bare ei jente jeg kunne presse kuken hardt helt inni henne uten smerte, de andre ble bunnet før det.

Anonymous poster hash: 5651b...f89

OMG Pleier du og måle eller. Hvor gammel er du egentlig? Dagens dummeste spørsmål.

Anonymous poster hash: 3f346...2f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at menn tar seg tid til å måle egen penis, men for damer burde det ikke bli en normalitet å måle dybde på underlivet.. 



Anonymous poster hash: eb68e...9ab
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er høy, men ganske kort vagina. Får inn en normal penis, ikke mer. Tror ikke nødvendigvis høyden på kroppen har noe å si, akkurat som en lav mann kan ha en lang penis og omvendt.

Anonymous poster hash: 5ea35...408

Hei, nei det trenger ikke å ha noe å si. Har vært med ei lang jente som hadde kort skjede, så det er nok en del variasjoner.:)

Anonymous poster hash: 5651b...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjeden har ikke én fast lengde, men kan utvide seg. Dersom en jente skjennes "kort" kan det være fordi hun ikke er tent nok, mens når man blir kåt blir den også lengre og mer tøyelig. Jeg har klart å ta inn en hel penis på rundt 20 cm, men har også opplevd og slite med å få inn tampongen skikkelig fordi det ikke var plass.

Ja det glemte jeg å si faktigst.:) Det jeg mente var egentlig når jenta var opphisset og våt, hvor mye hun klarer å få inni seg, før hun bunnes eller det blir smertefullt.:)

Anonymous poster hash: 5651b...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at menn tar seg tid til å måle egen penis, men for damer burde det ikke bli en normalitet å måle dybde på underlivet..

Anonymous poster hash: eb68e...9ab

Hvorfor det?:) Kan jo være kjekt å vite hvor dyp man er sånn ca. Har man en dildo ellee vibrator foreks som man vet målene på, så ser man jo hvor langt inni den kommer.:)

Anonymous poster hash: 5651b...f89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vel,skriker du,så får du svar i form av ekko..

 

 

En skal lese mye rart.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjeden har ikke én fast lengde, men kan utvide seg. Dersom en jente skjennes "kort" kan det være fordi hun ikke er tent nok, mens når man blir kåt blir den også lengre og mer tøyelig. Jeg har klart å ta inn en hel penis på rundt 20 cm, men har også opplevd og slite med å få inn tampongen skikkelig fordi det ikke var plass.

wow du må være løs :O

Anonymous poster hash: acb58...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjeden til en kvinne er 10 cm



Anonymous poster hash: 1d917...9a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...