AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Han har vært med meg I over et halvt år. I starten var han usikker på om han ville ha et forhold med meg, men nå vet han at han vil det, bare at det ikke er rette tiden for det ennå. Han er sammen med meg hver dag og vil alltid ha meg med på ting. Vi har sex 1-3 ganger I uka og holder rundt hverandre hver natt. Vi skal på en liten ferie sammen til helgen og har planer om å kose oss masse I sommer. Selv om vi er sammen hver dag gjør vi ofte hver våre ting som å sitte sammen I sofaen og game. Hva mener dere om dette forholdet? Vi er som sagt ikke offisielt sammen, men jeg vil gjerne bli det og det vil han og. SÅ HVA VENTER HAN PÅ?! Hilsen meeeeg Anonymous poster hash: 67ca0...308
Wildstar Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Dette er en fin måte å kunne få fordelene med ett forhold, uten å måtte ta det negative og det som binder en sammen. Så han venter vel ikke på noe, han har det fint som han har det. 6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Dette er en fin måte å kunne få fordelene med ett forhold, uten å måtte ta det negative og det som binder en sammen. Så han venter vel ikke på noe, han har det fint som han har det. Men han sier jo selv at han vil bli offisielt sammen snart.Anonymous poster hash: 67ca0...308
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Nei vær ærlig, han bruker deg bare. Han har alt uten forpliktelser.Anonymous poster hash: c080a...4c0 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Nei vær ærlig, han bruker deg bare. Han har alt uten forpliktelser.Anonymous poster hash: c080a...4c0 Han har det og, gitt.Anonymous poster hash: 67ca0...308
Wildstar Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Men han sier jo selv at han vil bli offisielt sammen snart.Anonymous poster hash: 67ca0...308 "snart" 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 "snart" Ja. Snart. Hvorfor er det vanskelig for deg å forstå at noen bruker lenger tid enn andre? Og til AB over der. Vi ser ingen andre. Vi er forpliktet ovenfor hverandre og ligger ikke rundt. Hva tror du forandrer seg ved at man plutselig offisielt går ut og kaller hverandre kjærester fremfor at vi bare Gjør det på tomannshånd? Anonymous poster hash: 67ca0...308 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 Ja. Snart. Hvorfor er det vanskelig for deg å forstå at noen bruker lenger tid enn andre? Og til AB over der. Vi ser ingen andre. Vi er forpliktet ovenfor hverandre og ligger ikke rundt. Hva tror du forandrer seg ved at man plutselig offisielt går ut og kaller hverandre kjærester fremfor at vi bare Gjør det på tomannshånd? Anonymous poster hash: 67ca0...308 Jeg holdt på med en som han. Han ville aldri kalle og kjærester selv om vi gjorde alt sammen. Tilogmed bodde sammen uoffisielt. Du spør. Og nå fikk du svar. Du burde nekte han adgang til godene og se hva som skjer. Jeg tipper du vil ikke få se mye til han deretter.Anonymous poster hash: c080a...4c0 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #9 Skrevet 15. juni 2015 Jeg holdt på med en som han. Han ville aldri kalle og kjærester selv om vi gjorde alt sammen. Tilogmed bodde sammen uoffisielt. Du spør. Og nå fikk du svar. Du burde nekte han adgang til godene og se hva som skjer. Jeg tipper du vil ikke få se mye til han deretter.Anonymous poster hash: c080a...4c0 Hvilke goder? Det er som regel jeg som vil ha sex og prøver meg. Hadde det vært opp til meg hadde jeg hatt sex flere ganger om dagen. Noen ganger vil han bare slappe av i sofaen med film og popkorn i stedet.Anonymous poster hash: 67ca0...308 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #10 Skrevet 15. juni 2015 Vi er forpliktet ovenfor hverandre og ligger ikke rundt. Hva tror du forandrer seg ved at man plutselig offisielt går ut og kaller hverandre kjærester fremfor at vi bare Gjør det på tomannshånd?Anonymous poster hash: 67ca0...308 Hvis det ifølge deg ikke er noen forskjell, hva er problemet? Det er jo du som vil ha et forhold. Anonymous poster hash: 45f03...72c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #11 Skrevet 15. juni 2015 Egentlig bare lurte jeg på om dette skjer ofte. Men det er jo typisk damer å hoppe rett til konklusjonen om at jeg blir brukt Hadde det vært tilfelle hadde det nok blitt mer sex og mindre tid sammen med vennene hansAnonymous poster hash: 67ca0...308 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #12 Skrevet 15. juni 2015 Egentlig bare lurte jeg på om dette skjer ofte. Men det er jo typisk damer å hoppe rett til konklusjonen om at jeg blir brukt Hadde det vært tilfelle hadde det nok blitt mer sex og mindre tid sammen med vennene hansAnonymous poster hash: 67ca0...308 Haha... Nei. Noen bruker damer akkurat slik gan bruker deg. I praksis har dere et forhold, men med hans ord om "snart" så er det ikke et forhold i det hele tatt. Sorry. Men du spør og vi svarer og du benekter... Javel, tiden får vise hva sannheten er. Lykke til.Anonymous poster hash: c080a...4c0 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #13 Skrevet 15. juni 2015 Haha... Nei. Noen bruker damer akkurat slik gan bruker deg. I praksis har dere et forhold, men med hans ord om "snart" så er det ikke et forhold i det hele tatt. Sorry. Men du spør og vi svarer og du benekter... Javel, tiden får vise hva sannheten er. Lykke til.Anonymous poster hash: c080a...4c0 Nei nei. Alle ser på oss som sammen, vi drar på dates og møter foreldre. Men neida. Hvis det ikke står på Facebook blir jeg nok brukt (y)Anonymous poster hash: 67ca0...308
lillsunshine Skrevet 15. juni 2015 #14 Skrevet 15. juni 2015 (endret) Du lurer på om det er normalt? Jeg synest ikke det hørest normalt ut at en sier at en snart skal bli sammen, men ikke gir deg noen god grunn til hvorfor ikke. Hvorfor ikke bli det med en gang? Men om du ikke bryr deg om dere blir offiselt sammen, som du påstår, hvorfor bryr du deg om hva som er normalt eller ikke? For meg virker det ikke som du egnetlig er så fornøyd med at du ikke offisielt kan kalle deg kjæresten eller ikke, med andre ord bryr du deg. Det virker som han har problem med å forplikte seg. Jeg hadde ikke gadda å vente lenge, var jeg deg. Men det er opp til deg å bestemme. Men om det er normalt å si at man snart skal bli sammen? Nei, det synest jeg er merkelig. Enten så vil de som regel bli det, eller så er de usikre, noe som ofte betyr at de holder på til det eventuelt dukker opp noe bedre. Endret 15. juni 2015 av lillsunshine 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #15 Skrevet 15. juni 2015 Nei nei. Alle ser på oss som sammen, vi drar på dates og møter foreldre. Men neida. Hvis det ikke står på Facebook blir jeg nok brukt (y)Anonymous poster hash: 67ca0...308 Alle andre... Men ikke han. YOLOAnonymous poster hash: c080a...4c0
FrittgåendeBurugle Skrevet 15. juni 2015 #16 Skrevet 15. juni 2015 Hva vil du egentlig med denne tråden når du avfeier alle meninger som feil? 5
lillsunshine Skrevet 15. juni 2015 #17 Skrevet 15. juni 2015 Nei nei. Alle ser på oss som sammen, vi drar på dates og møter foreldre. Men neida. Hvis det ikke står på Facebook blir jeg nok brukt (y)Anonymous poster hash: 67ca0...308 Hvem bryr seg om hva som står på Facebook? Er det det som definerer at dere er offiselt sammen? Og er det andre som definerer det for dere? Dere er kjærester om dere har blitt enige (begge to) om å være det. Uansett om det står på Facebook eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #18 Skrevet 15. juni 2015 Fikk nettopp beskjed om å aldri poste noe her fordi kvinneguidens innbyggere bare overdriver x) Jaja. Man lærer så lenge man lever Anonymous poster hash: 67ca0...308
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #19 Skrevet 15. juni 2015 Hva er det du egentlig VIL med tråden? Vil du høre: "Åh, så romantisk, dere blir nok offisielt sammen snart!"? Anonymous poster hash: 079f4...9f1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #20 Skrevet 15. juni 2015 Hva er det du egentlig VIL med tråden? Vil du høre: "Åh, så romantisk, dere blir nok offisielt sammen snart!"?Anonymous poster hash: 079f4...9f1 Neh. Angrer på at jeg skrev den.Anonymous poster hash: 67ca0...308
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå