Gå til innhold

Er jeg deprimert?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har over flere måneder følt meg veldig sliten og utmattet. Ikke orka trening og sosial omgang. Dro til legen som fant ut at jeg hadde mangel på jern og forverring av astma. Han spurte om jeg trengte sykemelding, men takka nei til det da jeg er student.

 

De siste ukene har jeg slitt med å komme meg i praksis som jeg har gjennom skolen. Jeg er ikke trøtt når jeg våkner, men det er som om hele kroppen låser seg og jeg makter rett og slett ikke. Jeg hadde samlivsbrudd i fjor, men jeg har vært av og på med eksen siden, og senest i går utrykte han at vi ikke kunne holde på mer. Jeg forstår at det må bli sånn. Jeg blir likevel knust, lei meg og veldig kroppslig dårlig.

 

Jeg går i terapi 2 ganger i mnd grunnet at min mor drikker og at jeg har slitt med angst. Vi har snakket litt om alt dette, men føler det ikke har vært så "ille" som nå. Det er dessuten noen uker siden jeg var der sist. Hun mente jeg hadde mye rundt meg med videreutdanning, jobb i tillegg, en far som har fått kreft, forholdet mitt til eksen, at jeg bor hos ei venninne m/kjæreste til jeg finner min egen plass.

 

Skulle egentlig vært på jobb idag, men har grått i hele natt. Føler meg lat, trist, mislykket og jeg skjemmes over at jeg ikke greier å dra på jobb slik som alle andre. Blir også lei meg over at jeg ikke får til et velfungerende parforhold. Jeg vet ikke om jeg føler meg direkte deprimert, men har vært nedstemt i perioder. Det er ikke ønskelig å være sykemeldt, men føler jeg ikke fungerer slik som jeg burde. Tenkte å bestille meg legetime denne uka.

 

Kan det siste året med alt som har skjedd gjort at jeg har gått på en liten smell?

 

 



Anonymous poster hash: ad1d0...dbd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt jerntabletter? Har du sjekket om nivået er tilbake til normalt?

Har du sjekket stoffskifte? Det du snakker om at kroppen låser seg på morningen opplevde jeg med høyt stoffskifte



Anonymous poster hash: fade6...f9b
AnonymBruker
Skrevet

 

Har du tatt jerntabletter? Har du sjekket om nivået er tilbake til normalt?

Har du sjekket stoffskifte? Det du snakker om at kroppen låser seg på morningen opplevde jeg med høyt stoffskifte

Anonymous poster hash: fade6...f9b

 

Jeg har tatt jerntabletter noen uker nå. Føler meg ikke så utmattet som jeg gjorde en periode. Han sjekket stoffskifte og det var visst fint. Jeg prøver å holde meg i fysisk aktivitet og har et balansert kosthold. Det føles svært frustrende å holde på sånn. Praksis og jobb er egentlig givende og spennende, så jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke greier å komme meg dit. Har bestilt meg legetime nå.

Anonymous poster hash: ad1d0...dbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...