Gå til innhold

Fontex/fluoxetin og oppkast


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kastet opp ikke så lenge etter inntak av disse tablettene, og kjente tydelig smak av peppermynte og plomme (tablettene er med smak). Noen som har kjennskap til hva man gjør i sånne tilfeller? Synes det er skummelt å ta "dobbel dose" i dag. Noen som vet hva det er rådet til i slike tilfeller?



Anonymous poster hash: 36384...2e2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

 

Jeg kastet opp ikke så lenge etter inntak av disse tablettene, og kjente tydelig smak av peppermynte og plomme (tablettene er med smak). Noen som har kjennskap til hva man gjør i sånne tilfeller? Synes det er skummelt å ta "dobbel dose" i dag. Noen som vet hva det er rådet til i slike tilfeller?

Anonymous poster hash: 36384...2e2

 

 

Tilleggsinfo: Min dagsdose er 1 tablett, dvs 20 mg.

Anonymous poster hash: 36384...2e2

AnonymBruker
Skrevet

 

Tilleggsinfo: Min dagsdose er 1 tablett, dvs 20 mg.

Anonymous poster hash: 36384...2e2

 

Man skal aldri ta dobbel dose selv om man kaster opp. Råder deg til og kontakte legen og høre hva du skal gjøre så får du skikkelig info der.

Anonymous poster hash: f0eab...e2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...