AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Jeg kastet opp ikke så lenge etter inntak av disse tablettene, og kjente tydelig smak av peppermynte og plomme (tablettene er med smak). Noen som har kjennskap til hva man gjør i sånne tilfeller? Synes det er skummelt å ta "dobbel dose" i dag. Noen som vet hva det er rådet til i slike tilfeller? Anonymous poster hash: 36384...2e2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Jeg kastet opp ikke så lenge etter inntak av disse tablettene, og kjente tydelig smak av peppermynte og plomme (tablettene er med smak). Noen som har kjennskap til hva man gjør i sånne tilfeller? Synes det er skummelt å ta "dobbel dose" i dag. Noen som vet hva det er rådet til i slike tilfeller? Anonymous poster hash: 36384...2e2 Tilleggsinfo: Min dagsdose er 1 tablett, dvs 20 mg. Anonymous poster hash: 36384...2e2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Tilleggsinfo: Min dagsdose er 1 tablett, dvs 20 mg. Anonymous poster hash: 36384...2e2 Man skal aldri ta dobbel dose selv om man kaster opp. Råder deg til og kontakte legen og høre hva du skal gjøre så får du skikkelig info der. Anonymous poster hash: f0eab...e2c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå