Gå til innhold

Han stakk etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort fortalt har vi "drevet på" i et år, mye frem og tilbake. Til slutt kom vi fram til at vi ikke passer i et forhold, men som fuckfriends. Vi hadde sex to ganger, før han smilte og stakk. Grunnen til at han stakk er fordi han tror jeg har følelser for ham. Jeg har sagt jeg ikke har det, men han tror meg ikke. Han tørr derfor ikke drive på med meg, fordi han tror jeg er ute etter mer. Han sier han går videre til nye jenter nå, men er åpen for p fortsette om noen få måneder.

Jeg har ikke følelser for ham, så er ikke såret. Men jeg er litt lei meg og skuffet for at han bare stakk etter to ganger, som alle vennene mine har advart meg mot da han sa vi skulle være ff.

Skal jeg la han komme tilbake eller bør jeg nå se sjangsen til å kutte ham ut for godt?? Bør jeg la ham gå til og fra meg når han har behov, mens jeg sitter der å venter på han hele tiden?

Anonymous poster hash: af25d...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert ikke dårlig gjort ment.. Så bare at du spør om det er riktig eller feil at han kommer tilbake, må bli din avgjørelse.. sikkert mange meninger om det, men...

Ingen følelser, no worries.. hvis ikke blir det bare avhengighet, og det er for de fleste tilfeller en dårlig livsstil, om det omhandler mennesker, eller andre ting...

og nr 3)... sier ikke det seg selv? Asså, jeg er mann og liker alt som kan krype å gå, men jeg ville ikke vært klar for en dame som lar seg utnytte... om jeg tør si det...

Spørru meg søta... DUMP'N!

Så kan han heller drive å prøve seg på noen andre som føler seg usikkre inni seg, ingen fortjener å ha det sånn..

Hilsen en mann som er glad i alt som er, som ikke utnytter andre mennesker.. Men, ok, det er ikke vanskelig å se forskjell på utnyttelse og ikke...

Men siden du kommer hitpå forumet, så sier det seg selv, så skal jeg glede meg selv ved å ta bort den dusten om du ikke klarer deg selv, og så går jeg min vei, og legger igjen telefonnummeret mitt som du kan ringe 24/7 resten av livet, hvis du trenger sånn type hjelp igjen, uten forpliktelser.. eneste kravet er at det ikke blir misbrukt..

Uansett, Lykke til jenta! Ha respekt for deg selv, så skal du se hvor mye respekt du får av andre! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Snip"

På sjekkern?

Anonymous poster hash: e11cd...fde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal drive og savne ham og "vente på ham" i et par måneder blir du vel bare enda mer keen på ham.

Du bør bare komme deg vekk fra ham. "Går videre til nye jenter?" er dette en fyr du vil bruke livet ditt på??

Det må da finnes bedre menn, med mindre du bor i douchebag-land som oslo vest eller noe.



Anonymous poster hash: 53fec...232
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På sjekkern?

Anonymous poster hash: e11cd...fde

Ja, så absolutt, hele tida omtrent :P Det er utrolig morsomt, selv om det kan oppfattes som trolling noen ganger lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen. Får vel nesten kutte ham ut, som ff hvertfall. Orker ikke det spillet hans mer og orker ikke at han skal være så av og på. Det har jeg fortalt ham og da er det hans valg om han blir for godt, eller stikker for godt.

Ts

Anonymous poster hash: af25d...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg la han komme tilbake eller bør jeg nå se sjangsen til å kutte ham ut for godt?? Bør jeg la ham gå til og fra meg når han har behov, mens jeg sitter der å venter på han hele tiden?

Anonymous poster hash: af25d...29d

Syns ikke at du trenger å plotte ut noe "spill" her. Du får se når han "kommer tilbake" igjen, om du er like gira da, og om det passer seg for deg å hooke opp med han på det tidspunktet, eller om du har funnet deg en mere stabil FF enn hva han er. I mellomtiden bør du bare glemme han, ikke vent på han eller noe . Du vet jo at han ligger med andre jenter, så han kommer ikke til å tenke på deg kvartparten så mye som du kommer til å tenke på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...