Gjest Hofmann Skrevet 15. juni 2015 #21 Skrevet 15. juni 2015 (endret) Nå er det et fåtall som er involvert i bv... men det er klart du ikke evner nok hjernekapasitet til å forstå det... Igjen: #douche Anonymous poster hash: 02b43...699 Hehe. Du skjøner tydeligvis ikkje kvifor det er interessant for Barnevernet å kartleggje denne type informasjon. Og ellers registrerer eg at du og Rotemor no er i full gong med å snoke i KG-profilen min Her har ein tydelegvis treft ei nerve! Endret 15. juni 2015 av Veslefrikk 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #22 Skrevet 15. juni 2015 Hehe. Du skjøner tydeligvis ikkje kvifor det er interessant for Barnevernet å kartleggje denne type informasjon. Og forøvrig registrerer eg at du og Rotemor er i full gang med å snoke i KG-profilen min Her har ein tydelegvis truffe ei nerve! Haha, du må være høy på deg selv :fnise: Jeg har virkelig ikke noen interesse av å snoke i din profil Haha, herregud - så driti ut! Anonymous poster hash: 02b43...699 1
Gjest Hofmann Skrevet 15. juni 2015 #23 Skrevet 15. juni 2015 (endret) Haha, du må være høy på deg selv :fnise: Jeg har virkelig ikke noen interesse av å snoke i din profil Haha, herregud - så driti ut! Anonymous poster hash: 02b43...699 Sjekk siste besøkande Men forklar meg då. Kva er det spesifikt som gjer at du føler det så treft? Fortell meg det, så skal jeg forsøkje å ordleggje meg meir diplomatisk neste gong, slik at ingen tær vert flatklemde. Endret 15. juni 2015 av Veslefrikk 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #24 Skrevet 15. juni 2015 Sjekk siste besøkande Men forklar meg då. Kva er det spesifikt som gjer at du føler det så treft? Fortell meg det, så skal jeg forsøkje å ordleggje meg meir diplomatisk neste gong, slik at ingen tær vert flatklemde. Jeg har ikke besøkt din profil, haha Høy på deg selv du, hva rotemor gjør, det har jeg ikke oversikt over, og ikke bryr jeg meg! Nå starta TS en HYGGELIG tråd, som du bare var nødt til å ødelegge. DET er problemet! Anonymous poster hash: 02b43...699 2
Rotemor Skrevet 15. juni 2015 #25 Skrevet 15. juni 2015 Hehe. Du skjøner tydeligvis ikkje kvifor det er interessant for Barnevernet å kartleggje denne type informasjon. Og ellers registrerer eg at du og Rotemor no er i full gong med å snoke i KG-profilen min Her har ein tydelegvis treft ei nerve! Ville bare sjekke hvor fanatisk du er.... Det er BRUKEN av kilde som er riv ruskende gal og i tillegg så er det en fantastisk morsom kildereferanse å bruke D-dagen. Jeg ville aldri vedkjent meg å ta en artikkel derfra på alvor.. Lenge leve Jerusalem! 2
Gjest Hofmann Skrevet 15. juni 2015 #26 Skrevet 15. juni 2015 (endret) Ville bare sjekke hvor fanatisk du er.... Det er BRUKEN av kilde som er riv ruskende gal og i tillegg så er det en fantastisk morsom kildereferanse å bruke D-dagen. Jeg ville aldri vedkjent meg å ta en artikkel derfra på alvor.. Lenge leve Jerusalem! Eg ventar fortsatt på at du skal klare å peike på eit einaste moment i den studien, eller i omtalen av studien, som du meiner er feil. Alt eg har sett frå deg så langt, frøken Detektiv, er ei heil rekke med herskarteknikkar. Jeg har ikke besøkt din profil, haha Høy på deg selv du, hva rotemor gjør, det har jeg ikke oversikt over, og ikke bryr jeg meg! Nå starta TS en HYGGELIG tråd, som du bare var nødt til å ødelegge. DET er problemet! Anonymous poster hash: 02b43...699 Ja, eg skal vedgå at det nok ikkje var heilt fint av meg å øydeleggje denne kosemosetråden med faktaopplysningar. Endret 15. juni 2015 av Veslefrikk
Rotemor Skrevet 15. juni 2015 #27 Skrevet 15. juni 2015 Eg ventar fortsatt på at du skal klare å peike på eit einaste moment i den studien, eller i omtalen av studien, som du meiner er feil. Alt eg har sett frå deg så langt, frøken Detektiv, er ei heil rekke med herskarteknikkar. Ja, eg skal vedgå at det nok ikkje var heilt fint av meg å øydeleggje denne kosemosetråden med faktaopplysningar. Kilderelevans... Jeg har ikke forsøkt på noe vis å diskutere stuiden med deg. Det er det bare du i hele denne tråden som forsøker å gjøre. TS skriver noe hyggelig om det å klare seg på egenhånd og du drar frem statistikker fra barnevernet. Jeg skjønner ikke hva du vil med det. Men jeg skal ikke ha en debatt med deg basert på ovennevnte. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #28 Skrevet 15. juni 2015 Nå har jeg ikke lest linken som Veslefrikk la ut. Men når det kommer til barnevernet, vet du/dere hvorfor mange alenemødre er involvert med barnevernet? Ganske enkelt fordi barnevernet kan hjelpe til med f.eks avlastning, ikke alle har en far som stiller opp. Barnevernet kan også hjelpe til økonomisk, de kan f.eks gi penger til barnehage/sfo (nei, alle alenemødre får ikke dekket alt av nav), de kan hjelpe til så barna får deltatt på fritidsaktiviteter o.s.v. Tenk på det at alenemødre har akkurat de samme utgiftene som et par med barn, bare at alenemødrene må betale alt alene. En annen grunn til at så mange alenemødre er involvert med barnevernet kan være at de lever på krisesenter eller i skjul p.g.a en voldelig eksmann... Anonymous poster hash: 90886...269 2
Rotemor Skrevet 15. juni 2015 #29 Skrevet 15. juni 2015 Nå har jeg ikke lest linken som Veslefrikk la ut. Men når det kommer til barnevernet, vet du/dere hvorfor mange alenemødre er involvert med barnevernet? Ganske enkelt fordi barnevernet kan hjelpe til med f.eks avlastning, ikke alle har en far som stiller opp. Barnevernet kan også hjelpe til økonomisk, de kan f.eks gi penger til barnehage/sfo (nei, alle alenemødre får ikke dekket alt av nav), de kan hjelpe til så barna får deltatt på fritidsaktiviteter o.s.v. Tenk på det at alenemødre har akkurat de samme utgiftene som et par med barn, bare at alenemødrene må betale alt alene. En annen grunn til at så mange alenemødre er involvert med barnevernet kan være at de lever på krisesenter eller i skjul p.g.a en voldelig eksmann... Anonymous poster hash: 90886...269 Viktige poeng ...som også understreker viktigheten av å ikke slenge ut statistikker i hytt og pine. Tall skal brukes varsomt og i rett sammenheng. 1
Kjærringen_mot_str Skrevet 15. juni 2015 #30 Skrevet 15. juni 2015 Takk. Ja, dere som har en partner er heldige. Vet du hva noe av det verste med å være alene er...? For min del så er det ensomheten. Det å alltid være alene på skoleavslutninger, foreldremøter o.s.v. Når man ser at "alle" andre er par, og der er man alene kun jeg og ungen. Og når barnet mitt gjør noe, f.eks har tegnet en fin tegning, mistet sin første tann, tatt sitt første skritt o.s.v, så har jeg "ingen" å dele det med. Ihvertfall ingen som bryr seg og gleder seg like mye om det slik som jeg gjør... Men men. Jeg trøster meg med at det er bedre å være alene enn å være i et forhold som ikke funker, og hvor man ikke blir behandlet bra ("faren" til barnet mitt mishandlet oss, derfor er jeg helt alene med barnet og vi har ingen kontakt med ham...) Anonymous poster hash: 90886...269 Som om jeg skulle ha sagt det selv. Takk for at du deler 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #31 Skrevet 15. juni 2015 Nå har jeg ikke lest linken som Veslefrikk la ut. Men når det kommer til barnevernet, vet du/dere hvorfor mange alenemødre er involvert med barnevernet? Ganske enkelt fordi barnevernet kan hjelpe til med f.eks avlastning, ikke alle har en far som stiller opp. Barnevernet kan også hjelpe til økonomisk, de kan f.eks gi penger til barnehage/sfo (nei, alle alenemødre får ikke dekket alt av nav), de kan hjelpe til så barna får deltatt på fritidsaktiviteter o.s.v. Tenk på det at alenemødre har akkurat de samme utgiftene som et par med barn, bare at alenemødrene må betale alt alene. En annen grunn til at så mange alenemødre er involvert med barnevernet kan være at de lever på krisesenter eller i skjul p.g.a en voldelig eksmann... Anonymous poster hash: 90886...269 Dette!!!! Veslefrikk burde bite seg i sine egne fordummende meninger... Anonymous poster hash: 02b43...699 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #32 Skrevet 15. juni 2015 Jeg er "alenemor", bortsett fra at jeg egentlig ikke er det, for pappaen er jo fortsatt i bildet selv om vi ikke er sammen lenger. Hva menes med alenemødre for dere? Når jeg er syk, ringer jeg pappaen og sier at han må ta seg av barnet, fordi jeg er dårlig. Samme gjør han, når han har barnet på samvær og han skulle bli dårlig. Anonymous poster hash: a0f08...4a5 Vi er skilt og har delt bosted med 50/50 og vi er naboer. Ingen har ny kjæreste og vi er mye sammen som familie selv om vi bor hver for oss. Vi er alltid begge to tilstede på tilstelninger, foreldremøter og alt som angår barna. Vi er som en familie og stiller opp for hverandre - bare st vi bor i hver vår bolig.Anonymous poster hash: c18d6...d12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå