Gå til innhold

Onanering uten hjelpemidler?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste årene har jeg stort sett kun onanert ved hjelp av en elektrisk tannbørste på klitoris. Tror bare jeg har fingret til jeg kom uten "hjelpemidler" sånn en gang iløpet av de siste årene, og det er ganske lenge siden.
Når jeg nå har prøvd i det siste å komme uten "hjelp" har det ikke gått. Etter å ha prøvd i en liten stund (10 min kanskje) uten at det har begynt å bygge seg opp i det hele tatt, har jeg gitt litt opp. Jeg har vært like kåt som jeg vanligvis er når jeg onanerer, men det er altså ikke sprengkåt jeg bruker å være, om det har noe å si.

Det jeg egentlig lurer på er hvor lang tid dere andre jenter bruker fra begynnelse til slutt når dere kun bruker hendene?

Og også om det er mulig at jeg har blitt "desensivert"(om det gir mening) av å bruke tannbørsten? For det blir vel som å bruke en (veldig) kraftig vibrator?

Er lei av å være avhengig av "vibratoren" for å komme, i tillegg til at det er veldig upraktisk at den er ganske høylytt, derfor jeg ønsker å venne meg av den :\

Mvh
frustrert jente

Anonymous poster hash: 7fa5d...6bc

Anonymous poster hash: 7fa5d...6bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
Skrevet

Håper ikke du deler tannbørsten med noen da, vet om en del gjester som og kan ta seg friheter...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du bare må fortsette å øve. det er klart at når du har kommet via noe i lang tid så tar det tid til å avvenne og åpne opp for andre ting. jeg klarer bare med hendene, men hendene må være spesifikt og jeg må ligge på en spesifikk måte for å få det til, da kroppen er vant til det. Bare prøv deg frem men det kan ta tid :) 

Anonymous poster hash: 9e808...56b
Skrevet

Det er nok nervene som har blitt litt ''utslitt'' av vibrasjonene og trenger å komme seg igjen. Jeg leste et sted at det er litt som etter at man har klappet lenge og mye i hendene og man får disse prikkingene.

Ta deg en pause så kommer nok følelsen tilbake skal du se. Nervene kan ikke bli ødelagt av vibrasjoner.

Jeg bruker stort sett bare fingrene, og for meg tar det max et par minutter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...