Gå til innhold

Wellbutrin oppstart igjen..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde å slutte etter 1 år, men gikk ikke så bra, holdt ut i 2 måneder før jeg starter på igjen nå..

Tingen er at da jeg startet på disse først så hadde jeg ikke særlig bivirkninger, håpet på at jeg slapp de helt denne gangen, men jeg er på dag 2 og idag har jeg vært sinnssykt kvalm og nær med å kaste opp flere ganger :/

Jeg har angst for spy så gjør det ikke, men ser dette er normalt for mange som går på denne.

Hvorfor får jeg bivirkninger nå siden jeg ikke fikk det sist? Bah :-D

Verste er etter at jeg har spist, såvidt jeg klarer å holde det nede - og det er bare 2 dagen!

Men et spørsmål til; Kan det hende den ikje funker for meg lengre siden jeg har andre bivirkninger nå? At den ikke reduserer angsten og depresjonen som da jeg gikk på den?

Nervøs jeg nå.. skulle aldri ha prøvd å slutte :(

Anonymous poster hash: 0a551...5dd

Videoannonse
Annonse
Gjest Limeprime
Skrevet

Om dette bekymrer deg veldig bør du snakke med legen din om det. Folk reagerer forskjellig på de ulike medikamentene, selv ble jeg ikke kvalm av Wellbutrin og hadde ganske få bivirkninger første gangen jeg begynte på den. Hadde blant annet økt sexlyst, munntørrhet, mindre apetitt og slet en del med søvnen. Hadde også hodeverk en liten periode. Jeg sluttet etter ca 16 måneder, men måtte trappe opp igjen nå for ca en måned siden. Har bare hatt munntørrhet som bivirkning denne gangen. 

Tror ikke selve virkningen av medisinen blir påvirket av hvor mange og sterke bivirkninger du har. La det gå noen uker, så ser du om alt er som det skal. Det tar en stund før den vil gi noen effekt. Et lite tips er å ta medisinen med en gang du står opp om morgenen, dette fikk jeg ikke vite med legen men med andre som også bruker Wellbutrin, den skal visst virke bedre og for meg virker det som det faktisk stemmer! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...