Gå til innhold

Store pupper. Blir så klam om natten.. Andre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir sååå klam om jeg sove hus mot hud!!
Hvis puppene eller lårene mine ligger inntil hverandre,  MÅÅÅ ha dyna imellom!! :/

Jeg er ikke kjempefeit å har alltid vært sånn.. Noen andre som sliter med det samme? Har du noen tips? Jeg sover naken å har ingen planer om å begynne å sove i pysj!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er luftfuktigheten i det rommet? Er det over 60% er det for mye. Heng opp en måler og følg med.

Anonymous poster hash: 29223...2aa
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke noe psykisk da? Noen slags tvangstanker?

Anonymous poster hash: 38da7...7e5
AnonymBruker
Skrevet

Har vinduet åpent hele året. Jeg har bodd over 10 forskjellige steder å det skjer overalt, selom jeg har byttet både dyne og seng flere ganger. Har også forksjellige dynetrekk. Det blir rett og slett for varmt md hud mot hud.

TS

Anonymous poster hash: 3d110...358
AnonymBruker
Skrevet

Har vinduet åpent hele året. Jeg har bodd over 10 forskjellige steder å det skjer overalt, selom jeg har byttet både dyne og seng flere ganger. Har også forksjellige dynetrekk. Det blir rett og slett for varmt md hud mot hud.

TS

Anonymous poster hash: 3d110...358

oisann TS. Jeg trodde det stod kvalm! Jeg trekker HELT tilbake mitt innlegg! Sorry! :hjerte:

Men jeg pleier også å ligge med lårene i enten forskjellige retninger (altså at den ene ligger som en trekant over den andre som ligger strak på siden) eller at jeg har litt dyne mellom, eller at den ene foten ligger utenfor dynen. 

Anonymous poster hash: 38da7...7e5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...