AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Hvor lenge etter p-pilleslutt merket du at huden ble dårligere/ kvisene kom tilbake? Jeg sluttet på Diane for ca. 1,5 mnd. siden, og har fortsatt ikke fått kvisene tilbake. Krysser fingrene for at jeg er "berget" ettersom det har gått såpass lang tid, eller om jeg bør forberede meg på uren hud etterhvert. Anonymous poster hash: dfbad...219
Sjela Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 2 måneder etter slutt på Microgrynon. Var veldig plagsomt en periode, men virker som hormonene stabiliserer seg etter en stund
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Det kan ta opptil 1 år før alt har stabilisert seg Anonymous poster hash: 0056f...31f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Hvor lenge etter p-pilleslutt merket du at huden ble dårligere/ kvisene kom tilbake? Jeg sluttet på Diane for ca. 1,5 mnd. siden, og har fortsatt ikke fått kvisene tilbake. Krysser fingrene for at jeg er "berget" ettersom det har gått såpass lang tid, eller om jeg bør forberede meg på uren hud etterhvert. Anonymous poster hash: dfbad...219 Tror det tok ca 2 mndr etter slutt på Diane at huden min ble like ille som før Håper for din skyld at du ikke får samme opplevelse. Anonymous poster hash: bd6a3...81f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå