Gå til innhold

Skikkelig vondt av orgasme!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er en 20 år gammel jente som har et stort problem. Hver gang jeg får orgasme (klitoris) får jeg skikkelig vondt i hele underlivet. Det er en konstant, dump (ikke stikkende) smerte i lysk, skamben, kjønnslepper, inne i selve vagina, nedre del av magen og altså over alt. Den kommer ver gang jeg får orgasme, og varer noen timer etterpå. Klarer ikke sitte eller noe. Hva kan det være? Det dreper sexlivet mitt :P har jo ikke lyst...

Kan legge til at det skjer hver gang, enten det er sex med kjæresten, med dildo eller jeg bare bruker hånda "utenpå".. Noen som vet?

Anonymous poster hash: 92f9a...867

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Burde ta deg en tur til lege. Dette er ikke normalt.

Anonymous poster hash: dfdfc...1bf

• Liker 1
Skrevet

Gravid?

AnonymBruker
Skrevet

Gravid?

Er dette et tegn på det???

Skrevet

Er dette et tegn på det???

Tror det, lest at man kan få smerter av orgasme når man er gravid :o

Skrevet

Tror det, lest at man kan få smerter av orgasme når man er gravid :o

Aldri hørt om...Mulig å få smerter i nedre del av magen, men i underlivet er vel ikke normalt? Ta heller en tur til leget, for sånn skal det ikke være.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var nettopp hos gynekolog for det samme. Fikk beskjed om å ikke hoppe over mensen med prevensjonen et par måneder (hvis det er aktuelt for deg). Det kan også være "båndene" i underlivet som strammer seg, og det kan komme av at du har gått opp eller ned i vekt.

Det var også mye snakk om at det kan være stress, men for meg er ikke det så veldig aktuelt. Ta deg en tur til gynekologen, få innvendig ultralyd, så er du sikkert på at det ikke er noe galt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nettopp hos gynekolog for det samme. Fikk beskjed om å ikke hoppe over mensen med prevensjonen et par måneder (hvis det er aktuelt for deg). Det kan også være "båndene" i underlivet som strammer seg, og det kan komme av at du har gått opp eller ned i vekt.

Det var også mye snakk om at det kan være stress, men for meg er ikke det så veldig aktuelt. Ta deg en tur til gynekologen, få innvendig ultralyd, så er du sikkert på at det ikke er noe galt :)

Takk for svar! Vekten er stabil, men både "hoppe-over-mens" og stress er aktuelt. Har hatt 4 eksamner på 3 uker :o

Jeg tror jeg ser det ann noen uker før jeg bruker en 1000-lapp på gynekolog!

Prøver å ha mensen som normalt, og jeg starter i en rolig jobb!

Tusen takk for svar, igjen!

Skrevet

Takk for svar! Vekten er stabil, men både "hoppe-over-mens" og stress er aktuelt. Har hatt 4 eksamner på 3 uker :o

Jeg tror jeg ser det ann noen uker før jeg bruker en 1000-lapp på gynekolog!

Prøver å ha mensen som normalt, og jeg starter i en rolig jobb!

Tusen takk for svar, igjen!

Det kan være så "enkelt" som stress. Det er jo nesten best om det er det, sånn at du vet at det ikke er noe farlig, og kan gjøre ting for å unngå det.

Ja, det er nok lurt å prøve å ha mensen et par ganger, i og med at de sannsynligvis ønsker at du skal prøve det før du kommer tilbake. Men er du under maksalderen for helsestasjon/klinikk for seksuell opplysning? Jeg var nemlig på den i Oslo, betalte ikke en krone!

Bare hyggelig å kunne dele erfaringer :)

Skrevet

Leste nå at du er 20, beklager. Da bør du finne ut om det er noe i nærheten av deg som er gratis/billigere når du har prøvd dette med mensen. Det kan være lurt hvis du må dit flere ganger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...