Gå til innhold

Hvem vasker mest hos dere?


  

29 stemmer

  1. 1. Hvem vasker mest hos dere?

    • Fruen i huset
      22
    • Mannen i huset
      3
    • Jevn fordeling
      2
    • Har vaskehjelp
      1
    • Au pair (om dere har)
      0
    • Andre familiemedlemmer (sønn, datter, mor, far osv)
      0
    • Annet alternativ (eventuelt, hva?)
      1


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det fruen eller mannen som vasker mest hos dere? Eller har dere vaskehjelp?



Anonymous poster hash: 0ffda...650
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte annet alternativ, jeg vasker mest, samboeren innimellom. Men følte ikke for å trykke fruen i huset når vi begge er damer :)

Skrevet

Jeg. Men det er fordi min kjære reiser mye i jobb, så jeg bruker leiligheten vår mest.

Skrevet

Mannen nå som han ikke jobber. Hjemmehjelp/vaskehjelp ellers.

Selv lager jeg middag et par dager i uken

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Garantert meg, fruen i huset. ;)

Skrevet

Vi fordeler det ganske likt i hverdagen, men når det er storvasking så gjør nok jeg mesteparten.

Skrevet

Ble litt usikker på hva jeg skulle svare jeg.

 

Hvis du mener sånn rent fysisk vaske over gulvene så er det mannen min. Det er hans jobb her i heimen, pluss han skifter på sengene og vasker bikkja når hun trenger en dusj. Han støvsuger og forsåvidt. 

 

Jeg rydder daglig, vasker/tromler/tørker/legger sammen/stryker klær (han får nystrøkne skjorter hver uke pent hengt på plass i skapet), lager middag hver dag, tørker støv, vasker badene, har full oversikt og organiserer alt som har med logistikk i Familien A/S, skriver ukesmeny og handlelister.

 

Men ja: det er han som vasker gulvene mest.

Skrevet

Mannen har ansvaret for kjøkkenet, jeg støvsuger, vasker gulv og klær, skifter på sengen osv. Vi veksler litt på, men i utgangspunktet er det sånn oppgavene er fordelt :) Og det har blitt slik av seg selv, vi bestemte ikke på forhånd hvem som skulle gjøre ditt og datt. Han foretrekker kjøkkenet og jeg resten, enkelt og greit.

Skrevet

Mannen i huset. Jeg gjør heller andre ting, slik som klesvask osv, og jeg tror egentlig han bare er glad til. :)

 

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Uten tvil meg :P:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...