AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Oppdaga akkurat at navlen til samboeren min popper ut når hun bøyer seg bakover, type limbodans. Står hun oppreist er alt normalt - det går liksom innover i kroppen. Hun er usikker på om det er nytt etter to vellykkede svangerskap. Noen som vet hvorfor det er slik? Lurer jo litt på det begge to.Anonymous poster hash: 770f7...c62
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Navlebrokk er vanlig å få etter svangerskap og er helt normalt. Anonymous poster hash: b1b5c...085
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå