Gå til innhold

kvinner: hvor mange cm liker du best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse sprut er iallefall bra :rodmer:

Hvorfor er det bra? Er ikke sånn at man kjenner spruten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det bra? Er ikke sånn at man kjenner spruten

Neivel? Kjenner spruten godt jeg.

Anonymous poster hash: 91b90...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Hvorfor er det bra? Er ikke sånn at man kjenner spruten

Jeg kjenner iallefall at jeg blir fylt opp av varm deilig sæd. Men nå tenkte jeg mest på det visuelle. Digg å se sædspruten sprute over deg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Du må være ny her! Velkommen skal du være! Dette er KG. Plassen der man har et ekstra godt øye for penislengder og den slags.

De flest her har sjelden noe mindre enn en bachelor i "pikkologi" med spesialisering i lengde :)

Haha! Dette er nokså spot on! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Du må være ny her! Velkommen skal du være! Dette er KG. Plassen der man har et ekstra godt øye for penislengder og den slags.

De flest her har sjelden noe mindre enn en bachelor i "pikkologi" med spesialisering i lengde :)

Er nok noe i det.... selv foretrekker jeg store , jeg er helt normal nedentil men jeg tenner mye mer på store, suge på de , det estetiske osv og å arbeide med å såvidt å presse inn. Ergo - kun afroamerikanere på meg.

Anonymous poster hash: 7e0f9...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok noe i det.... selv foretrekker jeg store , jeg er helt normal nedentil men jeg tenner mye mer på store, suge på de , det estetiske osv og å arbeide med å såvidt å presse inn. Ergo - kun afroamerikanere på meg.

Anonymous poster hash: 7e0f9...bac

Ja vi vet alt om deg. Du har sagt i 100 tråder, at du kun dater afroamerikanere på over 2 meter, og som har en penis på 20cm+. Blir du ikke lei av å skrive det samme om og om igjen? Og vi vet at ei mus som puler sånne, ikke er trang..

Anonymous poster hash: fc3a1...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi vet alt om deg. Du har sagt i 100 tråder, at du kun dater afroamerikanere på over 2 meter, og som har en penis på 20cm+. Blir du ikke lei av å skrive det samme om og om igjen? Og vi vet at ei mus som puler sånne, ikke er trang..

Anonymous poster hash: fc3a1...c31

Nei. Viste jeg det ikke! Sabla typisk for de mindre heldige å begynne å prate om MIN fitte. Jeg tenner ikke på små menn slik er det bare. UAVHENGIG av om hele gigapikken kommer inn. Du - røper deg veldig....enten du har liten pikk selv eller er partner med en mindre mann. Og må le ettersom du tror en liten fjott kan bestemme hva andre skal skrive her!-:)

Anonymous poster hash: 7e0f9...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Viste jeg det ikke! Sabla typisk for de mindre heldige å begynne å prate om MIN fitte. Jeg tenner ikke på små menn slik er det bare. UAVHENGIG av om hele gigapikken kommer inn. Du - røper deg veldig....enten du har liten pikk selv eller er partner med en mindre mann. Og må le ettersom du tror en liten fjott kan bestemme hva andre skal skrive her!-:)

Anonymous poster hash: 7e0f9...bac

Mer-" uavhengig om gigapikken kommer inn eller ei.". KG -Stedet der usikre menn prøver trøkke kvinner ned i søpla.

Anonymous poster hash: 7e0f9...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi vet alt om deg. Du har sagt i 100 tråder, at du kun dater afroamerikanere på over 2 meter, og som har en penis på 20cm+. Blir du ikke lei av å skrive det samme om og om igjen? Og vi vet at ei mus som puler sånne, ikke er trang..

Anonymous poster hash: fc3a1...c31

"Sånne..." Vel ,ikke intelligensian akkurat som sier slikt! Skulle jeg fortelle alle jeg er uenig i her, påpeke hver forbannede gang det skinner kvinnehat/misunnelse gjennom fra div personer hadde det vært fulltidsjobb- det ligger i selve mediet at du må forholde deg til kvinner og menn som du er uenig i, de er mer blessed enn deg osv.

Anonymous poster hash: 7e0f9...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skal ha sex med en som sier han er 23 cm snart… jeg er vandt med 17 cm, får se hvordan det går.. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 7ebe3...689

 

Kan du måle den først. Sånn at vi vet om han overdriver eller ikke?

Anonymous poster hash: 448cd...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er interessant at i den penis-undersøkelsen der de faktisk målte lengden på penis (i motsetning til spørreskjema) var snittet på 13,24 cm. 95% hadde 16 cm eller mindre og bare to stykker hadde over 20. Det er litt spesielt at såpass mange av mennene på kg har stor penis, sett ut fra antall brukere. Kan i så fall finne ut korrelasjonen mellom intetnettforum og penislengde :-P Synes også det er rart at det er så mange kvinner som har vært med så store. Da må jo de mennene ha hatt over 1000 partnere før dem.



Anonymous poster hash: 448cd...fd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg  :laugh:

Hvordan har dere plass til noe slikt ?. Prøvde en ganske stor en en gang men  fikk ikke litt inn en gang...

Anonymous poster hash: 80f74...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere plass til noe slikt ?. Prøvde en ganske stor en en gang men fikk ikke litt inn en gang...

Anonymous poster hash: 80f74...cc4

Hvis du tror" åh jeg er så trang jeg assa" så kan jeg fortelle deg at den skal du lengre ut på landet med. Vi som elsker store pikker gjør det fordi vi liker det estetisk, liker å presse/ bruke tid på å bli våt nok og er ikke alltid den kommer inn men det er det verdt!.

Anonymous poster hash: 7e0f9...bac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere plass til noe slikt ?. Prøvde en ganske stor en en gang men fikk ikke litt inn en gang...

Anonymous poster hash: 80f74...cc4

Og du hvis du ikke fikk den inn litt engang heter det å ikke være våt nok / psykisk sperre.

Anonymous poster hash: 7e0f9...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...