Gå til innhold

Kul i brystet


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Når jeg ligger på siden og holder venstre arm over hodet, kjenner jeg en klump på siden av brystet. Det er en klump jeg har oppdaget den siste tiden. Den gjør ikke vondt. Er dette noe jeg bør ta opp med fastlegen?



Anonymous poster hash: 80b6d...75a
Videoannonse
Annonse
Gjest Fotballen
Skrevet

Venninna mi hadde også en klump/liten kul i brystet, men den forsvant av seg selv. Hun var livredd når hun kjente den. Hun gikk til legen, og hun kunne ikke finne noe farlig. Legen sa at veldig mange får sånne klumper av og til, og at de kunne komme tilbake. Nesten alle vil kjenne noe lignende en eller annen gang i løpet av livet. De fleste er ufarlige. Men alltid greit å gå en gang for mye til legen enn en gang for lite. Spesielt hvis kulen ikke er bevegelig. Det betyr ikke at det er noe farlig. Men bedre å gå hvis man er bekymret enn å gå rundt å være unødvendig bekymret. Som hun legen sa, kuler som man ikke vet hva er, er alltid lurt å sjekke opp i selv om det sjelden er noe farlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...